Pojat: tisseistä ois pikku kysymys

tyttö17

Elikkäs.... Kuinka mielellänne tykkäätte/tykkäisitte tytön rintoja kouria tai muuta? Ja jos saisitte tehä niille mitä vaan ni mitä haluisitte tehä? Ihan mielenkiinnolla kyselen... ja no jos sattuu joku juttu enempi kiinnostamaan niin saattaa olla mahollista päästä 17v tytön rintoihin käsiksi ;)

16

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pkseutu

Kivaahan niillä on leikkiä :D, kaikki imeskely, nuoleskelu ja hierominen yms. on vaan ihanaa.
      Pieniä ja kiinteitä on kiva puristella ja leipoa ja sit taas isompien väliin ois aika metkaa heilutella. Oljyn kanssa varsinkin. Mmm... ;)

Mites ite tykkäät kulleista, niilläkin vois kaikennäköstä leikkiä :D ja missäpäin suomea asustelet?

• Pkseutu

Ja tohon vielä et oon miettiny et saisko tytölle orkun pelkästään ku nuolis ja hyväilis tissejä tarpeeks pitkään :D
        Olis jees kokeilla ;)
        Ja oon siis kohta 18v täyttävä kundi.

• tyttä17

Ei kuulosta olleskaan hullummalta;) Oon kuullu et orkun pystyy saamaan vaa tissejä hyväilemällä, mutta se vaatii tosi kauan... et ei tuu iha hetkessä:D Ja minä tosiaan kainuussa asustelen:)

• Pkseutu

Harmi,
        Olishan tuota jees koittaa mut välimatkaa Espoosta vaan pikkasen turhan paljon :(
        Mut ei voi mitään :D

• tissifani

Tissit on vaan minusta niin kivat, pimppiä kivemmat mun mielestä oikeestaan :D onks sulla minkä kokoset tissit? Mulla on sekin jännä että ei minua haittaa se koko rinnoissa, oikeestaan liian isoista en edes tykkää vaikka kaikki jätkät on isojen rintojen perään mut sellaset kivat ja kiinteät ois tosi nami mun mielestä :) jos saisin sellaisia koskee, hieroisin niitä ensin reunoilta, aina keskemmälle siirtyen, nännejä kevyesti näykkisin hamppailla ja imisin niitä, kielellä nuolisin rintoja pyörivillä liikkeillä ja nännejä pyörittelisin kielellä ja sormella jne :)

• tyttä17

Mulla ompi B kokoa:Dsemmoset et täytää koko käen... ja no kiinteyttä läytyy kyllä vielä näin nuorella iällä:D kyllä kuulostaa sullahi olevan otteet hallussa;) kuinkas kaukana asut?

• tissifani

Nehän olis aivan mainiot sitten ;) täällä savossahan minä, eli matkaa olis parisataa km mut auto on keksitty :D oisko sulla kikkiä niin vois jutella vaikka paremmin? :)

• tyttö17

Kyllähän multa kik löytyy:)
        Tuossapa se:
        Enduuu

• Nimime

huora?
      Jos oot huora nii paljollako sais sun kaa vähä hommailla ja tissejä nuoleskella ja koskee... kuulostat tosi sexyltä.

• tyttö17v

Huora en oo.... enkä nyt itteeni myymää ruppee.

• Nuolla pussailla imeä hyväillä.Rinnat ovat ihania.

• KKOOOKKKOOOO

olette aika oksettavii... EI KAKKI TYTÖT TYKKÄÄ SEMMOSESTA!!!!

• KKOOOKKKOOOO kirjoitti:

olette aika oksettavii... EI KAKKI TYTÖT TYKKÄÄ SEMMOSESTA!!!!

Ai ettei KAKKI tytöt tykkää,opettele kirjottamaa.

• Pimppiman

Onks sulla tiukka pimppi ja onko sheivattu?

• RhesusMiinus

Laittaisitko mulle viestiä spostiin jos laitan osoitteen?

Voitais jutella spostin välityksellä......

• Anonyymi

Tänään mulle vahvistu miten tisseistä saattaa olla myös ihan piha peleissä haittaa. Olin mun tyttökaverin kaa ulkona pelaamassa limboa kun hän haastoi itsensä tosi vaikeaan esteeseen. Hän suoriutui lähes täysin, mutta sitten tissit otti kiinni. Tälleen pojan näkökulmasta tuntui tavallaan tosi kivalta ajatella että 14v tytön tissit ottaa tolleen kiinni ja kyllähän se vähän kiihotti ajatus. Tyttö oli itse vähä häpeytynyt, mutta esitin etten kiinnittänyt huomiota siihen että juuri tisseistä homma jäi kirjaimellisesti kiinni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2835
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2723
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1600
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1422
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe