Hei!
Olen kesällä 19 vuotta täyttävä tyttö Etelä-Suomesta ja halukas lähtemään au pairiksi. Kohdemaalla ei niinkään olisi väliä, toki esimerkiksi amerikka tai austaralia kiinnostaisi tällä hetkellä enemmän kuin Eurooppa, mutta olen avoin kaikille ehdotuksille. Mieluiten lähtisin syksyllä, mutta myös tässä pystyisin joustamaan paljonkin. Valmistun kuukauden päästä hevosenhoitajaksi, joten jos perheessä on hevosia tai muita eläimiä (kissoja, koiria, marsuja tmv) niiden hoito onnistuu minulta myös hyvin. Meillä on aina ollut kotona eläimiä.
Lastenhoitokokemusta minulla on tuttavien lapsista paljon. Olen todella vastuuntuntoinen, ahkera sekä luotettava. Olen aina tullut hyvin toimeen lasten kanssa. En polta. Ajokorttia en omista vielä, mutta esim. syksyyn/kesään mennessä olen sen todennäköisesti ehtinyt suorittaa. Puhun melko kiitettävästi englantia. Minulla on aiempaa kokemusta ulkomailla työskentelystä, suoritin kahden kuukauden työssäoppimisjakson Espanjassa. Muuta työkokemusta minulta löytyy mm. vanhusten kanssa työskentelystä kuukauden mittaisena kesätyönä, sekä totta kai hevosalalta. Olen myös pitänyt 4-12 vuotiaille lapsille poni-/alkeisratsastustunteja sekä opettanut hevosen hoitoa omalla ponillani, joten tämänkin puolesta olen lasten kanssa ollut tekemisissä paljon. Olen luonteeltani rauhallinen ja iloinen, jonka koen eduksi lasten kanssa toimiessa. Kerron mielelläni lisää esim sähköpostilla: eveliina96@hotmail.com
Odotan yhteydenottoasi! :)
Au pair etsii perhettä
eveaupair
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319