Minulla on hieman ylimääräisiä kiloja, ei painoindeksin mukaan, mutta mielestäni muuten. Olisi helpompi tuntea itseni haluttavaksi, jos olisi hoikempi ja kiinteämpi. Paksuhkoja reisiä ja isoa (vähän roikkuvaa) takamusta ei ole kiva näytellä. Takamukseeni on ilmestynyt myös joitain punaisia pieniä pilkkuja bähän sellulliittiakin löytyy..
Alapääni iho on muuta ihoni tummempi ja nypyläisempi, mikä ei näytä hyvältä. Kun ajan alapääni karvat, jää ruma tumma sänki. Kokokarvaisena minulla jäykkää karvaa sikin sokin, mikä ei näytä hyvältä sekään. Ulkoisten häpyhuulteni iho on melko ruttuista. Pimpin malliin olen muuten ihan tyytyväinen..en tiedä miehistä.
Olen ajatellut myös tuoksuvani tavallista voimakkaammalta/vähemmän hyvältä, enkä kostu välttämättä helposti, ellei ole jo valmiiksi kiimainen olo.
Minusta ei oo nuoltavaksi
9
<50
Vastaukset
etkö haluaisi että sua nuoltaisiin vai etkö pidä nuolemisesta yleensäkään
- epäkelpo
Haluaisin, ja antaisin itseni nuoltavaksi, jos olisin viehättävämpi, eikä tarvis antaa miehen pettyä, voisi vain rentoutua, eikä miettiä omia epäkohtia. Vai oliko tuo aloituksessa oleva kuvaus sinusta puoleensavetävä? Pitää ajatella sitä miestäkin, onko paikat siinä kunnossa, että viitsii päästää nuolemaan. Haluaisin tuntea itseni viehättäväksi ja olla sitä myös toisen silmissä.
Sulla taitaa olla itseluottamus kadonnut lähes kokonaan, koska sä kuitenkin haluaisit että sua nuoltaisiin, jätä vaan turhat miettimiset kokonaan pois, sillä aina löytyy miehiä jotka ovat valmiina nuolemaan ikään, näköön ja kokoon katsomatta, ei muuta kuin jätät turhan itsekritiikin kokonaan pois ja alat haeskella itsellesi miestä joka on halukas nuolemaan ja tekemään muutakin hyvää sulle.
- poppamies52
Minusta tuntuu, että haluaisit saada tulla nuolluksi, joka paikasta pillusta perseeseen asti. Milloin viimeksi joku on sinua nuollut? Olen aina valmis kunnon touhuun. Yhteystiedot ovat lampio913@gmail.com
- iltapulmunen
Ajattelin pistää asiallista kommenttia tulemaan.
Mielestäni kaikki ovat haluttavia ja seksikkäitä ihan sellaisina kun ovat. Älä ota paineita siitä miltä näytät. Onko sinulla mies vai oletko sinkku? Jos sinulla on mies ja mah. Jälkikasvua, on mies varmasti nähnyt kaiken. Uskalla arvostaa itseäsi ja kehoasi. :) - kielimiessss
Nainem kuin nainen saa miestä milloin vaan jos haluaa.Läskitkin.Miehiä on jatkuvasti niin paljon ilman pillua että voi valita mieleisensä nuolijan.Eikä miehet loppujen lopuksi välitä ulkonäöstä tippaakaan,pääasia että pääsee pillua nuolemaan.Joten ei kannata olla liian kriittinen itseään kohtaan..miesten edessä.Ikä on se mikä ratkaisee paljon,yli 60v ovat aika heikoilla mies markkinoilla.
Meitä miehiä ja mieltymyksiä riittää niin moneen lähtöön että ei mitään huolta.
Uskoisin että suurempi osa miehistä tykkää enemmän ylipainoisista kuin alipainoisista.
Ainakin minä. Ja puhtaus siinnä nuolemisessa se A&O.
Tsemppiä!En tiedä mutta tää tuntuu jotenkin melkoiselta provolta. Kukaan nainen ei laittaisi tuollaista tekstiä itsestään. VAstaukset kyllä ovat ihan asiallisia, todenperäisiä ja hyviä. Tässäkin asiassa on naisten markkinat.
- silavaako
Mä panin ekan kerran eilen nuorta läskiä muijaa,oli siinä naurussa pitelemistä mutta hyvin se meni...ihan kaikki asennot ei toiminu,ja paikkojen siisteys ja esteellisyys on hoikilla neidoilla huomattavasti parempi. Vähemmän sellua ja silavaa srategisissa paikoissa,kivempi touhuta hoikan kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465787Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6042265Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821171Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61936- 61905
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778