Vi**n Fortum, pas*a palvelu. Haluan vaan irtisanoa sopimukseni, mutta kaikki asiakaspalvelunumerot ovat varattuja! Oon odottanut jo 30 min., 'asiakaspalvelussa on edelleen ruhka'. FUCK YOU!!!!
Asiakaspalvelunumero ei vastaa
3
2227
Vastaukset
- Woooooot
Vaihda hyvä ihminen jo toiseen yhtiöön! Fortum illalla toimii vain riiston maksimointi. "Meidän kätemme on loppukäyttäjän kukkarossa."
- Wooooooot
Korjaus: FORTUMILLA toimii vain. .. FORTUM HALUAA AINOASTAAN MAKSIMOIDA VOITTONSA.
- Wooooot
Hyvä asiakas! Fortumin asiakaspalvelu vastaa pitkällä viiveellä, voi mennä tunti vastausta odotellessa koska: provinssien asiakaspalvelijat irtisanottiin jo n. 5 vuotta sitten, ja asiakaspalvelu keskitettiin Keilaniemeen. Asiakaspalvelijoita EI tietenkään ole tarpeeksi (varmaan kustannuskysymys), joten ihan kiltisti vaan odotellaan palvelua, jononotuskin ollut jo jonkin aikaa maksullista. Minä en osta Fortumilta mitään. Vaihtoehtoja on - onneksi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856