Vaikka vuokralaisia olis tarjolla. Onneks täällä löytyy haapa-asunnot. Joissa ystävällinen ja asiantunteva palvelu. Heti löytyi heiltä asunto tarvitsevalle.
miksi ta-asunnot makuuttaa vuokra-asuntoja tyhjill
13
84
Vastaukset
- Villevuokralainen
Eihän sinne haapa-asunnoille nykyään pääse edes puhelimella ja koko ajan ovet kiinni. En ymmärrä mitä siellä tapahtuu, miksi palvelu noin surkeaa. Toki helposti sieltä nykyään asunnon saa vaikkei ole aivan asiat kunnossa :) Vähän liiankin helposti...
- Jarsaka
TA lla tarkemmat säännöt milloin asnnon voi saada
- Veneenalta
Mikä se on tuo TA-asunnot?
- hähsano
niin että mikä?
- Vippeli
tarveasunnot Oy niillä on 100 vuora asuonta haapavedellä, haapaasunnoilla on yli 400 asuntoa.
haapaasunojen palvelu on hidasta ja epävarmaa mutta inttämällä saa asunnon.- papst
Samaa mieltä. Palvelu on ollut kyllä hyvää.
- sipexix
smv1 kirjoitti:
Haapa asunnoilla on erinomainen palvelu
Oletko edelleen tyytyväinen;)
- Keltteri
eikö se kaupunki omista ta-asunnot?
- Kolppari
toki siellä on ystävällistä palvelua, jos vain saa ne puhelimella kiinni. Sisään on turha yrittää ku aina ovet kiinni ja puhelimet menee vastaajalle. kukaan ei soita perään vaikka viestin jätät.
- SimoHillo1112
Haapa-asunnoilla on kyllä surkea ja erittäin laiska talonmies sille kun soittaa jostain viasta niin saa odottaa monta päivää ennen kuin se laiskamato saa mitään aikaan. Myös nurmikon leikkuu ei tunnu kiinnostavan kun kesällä käydään vain muutaman kerran leikkaamassa nurmikko.
Ta-asunnoilla tuo homma pelaa loistavasti ei tarvitse kuin soitaa jostain viasta niin heti tullaan katsomaan ja korjaamaan kyseinen vika. - Malonties
Juu, siinä TA:n talonmies itteään kehuu, hohhoijaa mikä trolli
- SimoHillo1112
Samoin sinno
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816