Vinkkejä Ranskan autolomalle

Autoilua

Osaisiko joku antaa hyviä vinkkejä ja neuvoja 2 vkon autolomalle Ranskassa heinäkuussa, lähtöpaikka Munchen.

5

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietin_vain

Onko joku erityinen syy lähteä Munchenistä? Vaihtoehdot lienee ajella keskiylängön kautta Bordeauxiin ja takaisin välimeren rantaa ja siitä Italian kautta tai sitten keskittyä johonkin alueeseen tarkemmin. Sanotaan toisin päin. En käyttäisi ainakaan paljoa aikaa Rivieraan, jos olette siellä joskus olleet.

Tuolta lähdettäessä voisi jopa jättää molemmat rannikot käymättä ja keskittyä Dijonin ympäristöön ja siitä joko koiliseen Stutgartin suuntaan tai etelään Lyoniin.

• Mescedesbenz

Ajakaa Cap d Agdeen ja olette viikon Rene Oltrassa. Siinä on nähtävä eikä bensaa paljon kulu. Itse menemme sinne juhannuksen jälkeen ja odotamme aurinkoisia päiviä.

• Elämäävainseon

Myöhästyneet kiitokset vinkistä.
        Loma onnistui täydellisesti ja uusiksi ensi vuonna.

• Mietin_vain
        Elämäävainseon kirjoitti:

Myöhästyneet kiitokset vinkistä.
        Loma onnistui täydellisesti ja uusiksi ensi vuonna.

Mikä oli lopullinen reittinne ja plussat sekä miinukset pysähdyspaikoista?

• suomiko

Toivottavasti autoilu sujui hyvin.
      Ajoin Tukholmasta Saksan ja Alankomaiden kautta Pariisiin ja kyllä Ranskan liikenne oli barbaarista. Kaistanvaihto oli kiven takana koska heillä oli periaate minä ensiks ja se näkyi autoissa myös, puolet oli ruttuisia.
      Saksan autobahnalla oli liikenne intesiivistä mutta sujuvaa, ambulanssit pääsivät todella nopeaan onnettumuuspaikoille.
      Alankomaissa parhaat tiet kun sattui kaatosateita, vesi absortoitiin eikä jäänyt tielle. Belgiassa huonot kuoppaiset moottoritiet.
      Ja sitten nämä rekat jotka yhtäkkiä vain vaihtoivat kaistaa joskus ilman merkkejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe