Olin perjantaina 4.4 eräässä Turun Baarissa. Poikkeuksellisesti minulla oli todella paljon tavaraa mukana, joten jätin ison laukkuni narikkaan takin kanssa. Narikkalapun laitoin kännykän korttitaskuun.
Lähtiessäni noin 2.45 menin hakemaan narikasta tavaroitani. Narikkalappu ei kuitenkaan ollut kuoressani, missä oli kuitenkin kaikki muut kortit tallessa. Olin kerrankin lähes selvänä baarissa, enkä ostanut mitään, eli en ole nostellut kortteja ulos missään vaiheessa. En tiedä oliko kortti pudonnut vai joku saanut sen varastettua, sillä puhelin oli koko ajan kädessäni. Koska lappua ei löytynyt henkilökunta käski minun oottaa, että kaikki muut ovat hakeneet tavaransa narikasta ensin.
Kun paikka oli tyhjä meni taas kyselemään laukkuani. Jäljelle ei ollut jäänyt mitään. Menin aika paniikkiin sillä merkkilaukussank oli sisällä: nahkatakkini, minun ja kaverini merkkihuivit, kahdet avaimet ja auton avain, victoria's secretin meikkipussi jossa kaikki meikkini, bussikortti, guessin pikkulaukku ja lompakko. Minun käskettiin vain katsella josko tavaroitani olisi heitelty torin reunalle. No ei ollut ja lähdin ilman takkia taxilla kotiin, luojan kiitos pankkikorttini oli puhelinkuoressa.
Tiedän että olin huolimaton kun narikkalappuni on kerta hävinnyt, mutta minua harmittaa todella paljon, sillä saalis oli todella arvokas. Olen tehnyt katoamisilmoituksia ja rikosilmoituksen sekä otin yhteyttä baariin ja siellä luvattiin tarkistaa jos nauhalta näkyisi kenen matkaan laukkuni on lähtenyt.
Onko mitään enää tehtävissä jos videolta ei löydy todisteita varkaudesta? Jos narikkalappu on varastettu niin saanko mitään korvauksia? Onko muilla kokemuksia tällaisestä?
Narikkalappu varastettu baarista
Baarissaryöstetty
0
243
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279