Kaverini aikovat hankkia kesällä hevosia. Ovatko he tarpeeksi kokeneita? Tyttöjen iät ovat 11 ja 8 ja heidän äitinsä on ratsastanut lapsena. Hänellä oli hoitohevonen. He aikovat rakentaa kotitontilleen tallin, eikä raha ole este. Hevoset olisivat luultavasti issikoita. Kiitos avusta jo etukäteen!
Kaverille hevonen
4
71
Vastaukset
- Kata.T
Ai niin, ja tytöt ovat vasta aloittaneet ratsastuksen
- poni--
Jos äiti on hevosihmisiä ja on kaikinpuolin mukana hommassa (eli äiti on ne hevoset ostamassa ja niillä aikoo ratsastaa ja niitä hoitaa), ei lasten kokemuksella ole mitään merkitystä. Ei noin nuoret muutenkaan hevosta itse hoida kokonaan, vaan äitihän se hevosista huolehtii ja vastuun kantaa.
- heppahullu14
minusta se on hyvä että ne saa nyt hevosia siinä iässä
- Ponskuttaja
Muaainakin ärsyttää alottelijat jotka luulee ittestään liikaa! Mullakin on kaks kaveria ne on ratsastanu epäsäännöllisesti n. vuoden vähä alle. Ja nyt ne kuljeskelee koulussaki ja on koko ajan hankkimas ponia ja oon kuullu kun ne puhuu kuinka hyviä ne on vaik oon nähny ku ne ratsastaa ja ne on ihan surkeita! -.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096