Moi! Olen 13 vuotias tyttö ja hauluaisin alkaa harrastaa jotain? Voi laittaa mitä itte keräätte tai mitä voisin keräillä:)
Mitä voisin keräillä?
9
245
Vastaukset
- harrastelevatko
Keräillä voi vaikka mitä, postimerkkejä, kuvia/tarroja, astioita jne. Muita harrastuksia voi olla valokuvaus tai joku urheilu.
- hienohomma
Kerää konjakkipullon korkkeja, niitä tatinmallisia. Harrastus ei maksa mitään, kun niitä löytyy lasinkeräyssäiliöistä.
- palkitsevaa9
Totta, se on jopa yleishyödyllistä, kun ei korkkeja sinne saisi laittaa.
Itse aloitin keräilyn noin saman ikäisenä. Ei muutakun rohkeutta vaan valintaan. Mikä itseäsi kiinnostaa? Historia? Rahat, tai vaikkapa lelut. Kyllä, lelutkin ovat keräilytavaraa. Muista että keräilyssä ei ole tärkeintä kohteen arvo, vaan mielenkiinto itselle ja asiaan perehtyminen. Onnea harrastukselle ja kerro mihin päädyit.
http://hopeinen-keskitie.blogspot.fi/?m=1- hienohomma
Juu, kolikoistakin voi aloittaa. Isomamman pöytälaatikossa voi olla jopa markka-aikaisia rahoja.
- huvinsakullakin
Kuulemma sikarien pantojakin voi keräillä. Ne säilyvät aina ehjinä, kun ei niitä huvita polttaa.
- öyliö
Sikareita!
- Rasia
Minä kerään tulitikkulaatikoiden kansia. Sekin on ihan kivaa puuhaa.
Itse keräilen vanhoja pulloja jos kirpputorit kiinnostaa niin sieltä löytyy aina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264