h&m

opiskelijaaaaaaaa

onko kukaan koskaa päässy h&m, jim&jill tai seppälää tai vastaavaa kauppaan kesätöihin?? pitääkö olla tutkinto suoritettu?... ja miten sinne haetaa edes töihin?
musta tuntuu että sinne on niin vaikeeta päästä... itse olen 18v...

kiitoksia

19

10761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-työntekijä

Sinun on oltava 18-vuotta täyttänyt, jotta voit toimia myös kassalla. Hae ekstratyöntekijäksi, eli sellainen jota kutsutaan töihin tarpeen vaatiessa. Vihjaile että olisit valmis olemaan koko kesän ja jatkossakin iltoja ja viikonloppuja niin silloin on hyvät saumat päästä töihin. Itsekkin aloitin ekstrana ja pian olin jo vakinaistettu myyjäksi. Ja eikä mennyt kauaa kun toimin jo johtotehtävissä. HM kouluttaa työntekijänsä, oli alan koulutusta tai ei... Työtä riittää tosi paljon! Nyhjääjiä ei katsota kauaa.

• namiii

Ei kassan tarvii olla 18-vuotta!!Olen itse 17 ja olen ollu kohta 2 vuotta kassalla. Ja tiedän monta,jotka ovat alaikäisiä ja kassalla töissä!!myös vaatekaupassa,ei pelkästään elintarvikekaupoissa.

• maukka
        namiii kirjoitti:

Ei kassan tarvii olla 18-vuotta!!Olen itse 17 ja olen ollu kohta 2 vuotta kassalla. Ja tiedän monta,jotka ovat alaikäisiä ja kassalla töissä!!myös vaatekaupassa,ei pelkästään elintarvikekaupoissa.

niin siis tässähän ei ollut kyse mistä tahansa RUOKAkaupasta tai edes vaatekaupasta..vaan juuri henkkamaukasta! älä sekaannu asioihin, joista et tiedä mitään!

• namiii
        maukka kirjoitti:

niin siis tässähän ei ollut kyse mistä tahansa RUOKAkaupasta tai edes vaatekaupasta..vaan juuri henkkamaukasta! älä sekaannu asioihin, joista et tiedä mitään!

että se olisi ruokakauppa...tai edes vaatekauppa..

• rauha
        namiii kirjoitti:

että se olisi ruokakauppa...tai edes vaatekauppa..

siis mitä?? että sanoitko, että henkkamaukka olisi ruokakauppa tai vaatekauppa? et. mitä sitten?

• ....
        rauha kirjoitti:

siis mitä?? että sanoitko, että henkkamaukka olisi ruokakauppa tai vaatekauppa? et. mitä sitten?

ihme sulla on?puuttees tai jotain?tuu kertomaan mulle..

• opiskelijaaaa

kiitos vastauksesta!! :) nyt sitte vaan henkkaa ja maukkaa hakemaan töitä.:)

Hyvää Joulua sulle..:)

• rousannanaana

paljon saa palkkaa jos on h&m :llä kesätöis ?

• haluu rahaa

paljon siitä saa palkaa et menee h&m:n töihin, ihan vaan kesätöihin?

• zetzi

ei ruokakaupas saa kyllä olla kassalla jos on alle 18!

• minävaann
        zetzi kirjoitti:

ei ruokakaupas saa kyllä olla kassalla jos on alle 18!

SAA olla!! mun kavereita on ollu monia alle 18 vuotiaita ihan isoissa ja pienis ruokakaupoissa kassalla!!

• 3827
        minävaann kirjoitti:

SAA olla!! mun kavereita on ollu monia alle 18 vuotiaita ihan isoissa ja pienis ruokakaupoissa kassalla!!

mun kaverin veljen kaiman tyttären isoäidin puoliserkku on ollu ni silloin saa!! lisäks huutomerkit vielä lisää mun uskottavuutta!!

• afpjosik

kiitos asiallisista vastauksista -.-

• kesätyötäettimäs

ite olin tetis ruokakaupassa, ja tuli mieleen että kesätöitä voisi miettiä. H&M ja muut vaatekaupat: millaista siellä on olla töissä?
      Olen alaikäinen, eli en pääse kassalle. Jossain kuulemma ovat laitelleet hälyttimiä vaatteisiin ja vieneet tankoon..

• 320

Olin itse H&M:llä tetissä. Ite tykkäsin ainakin ihan hirmusesti ja laiteltiin juurikin hälyttimiä vaatteisiin, viedä vaatteita myyntiin, saatiin myös pari kertaa vaihtaa myymälässä järjestystä ja muuta mukavaa. Ja tosiaan H&M ei ota alle 18-vuotiaita kesä- tai muihinkaan töihin. Tettiin kyllä pääsee :)

• jjaa...

ALAIKäSET pääsee kassalle ainaki seppäläs

• Milla

alaikäset saa olla kassalla töissä, mutta esim. ruokakaupassa ne ei saa myydä tupakkaa tai alkoholia. Muuta saa kyllä.

• tarkistin tänään

16 vuotta täyttäneet saa olla kassalla töissä, ja myydä myös tupakkaa ja alkoholia kunhan on täysi-ikäinen paikalla samaan aikaan :)

• Overthinker XD

Oon nyt 13.v mut seuraavan vuon 14 ni aattelin kesätöihi jonneki vaatekauppaa/ ruokakauppaa, ni mihi ois chanssei?
      Tänä vuon en tiä et oisinx ees päässy minnekää tän ikäsen, mut en kerenny sitä paljoo ees miettii ku on olluu kaikkee muuta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe