Moikka! Onkos kukaan ollut aupparina Sveitsissä tai lähdössä sinne? Mulla lähdön hetki koittaa about kolmen viikon päästä, lähden vapunpäivänä Zurichiin. Olen siellä ainakin neljä kuukautta, joten jos joku on siellä, niin voitaisiin treffailla :) Kuulen mielellään kokemuksia tuosta maasta ja kaupungista, koska en ole siellä ikinä käynyt. Saksaa osaan kyllä aika hyvin ja perheeni haluaa minun puhuvan lapsille kuitenkin englantia, että kieliongelmaa ei tule, ja olen asunut ulkomailla ennen pariinkin otteeseen.
Perustin myös blogin, eli jos elämä alppimaassa kiinnostaa, niin kurkkikaas www.rantapallo.fi/alpenglow :) Olen siis 20-vuotias valtio-opin opiskelija, joka kyllästyi Suomen huonoon kesätyötarjontaan ja päätti viettää elämänsä kesän Keski-Euroopassa! Blogista löytyy myös sähköpostiosoitteeni, jos vaikka joku teistä Sveitsissä olevista haluaisi ottaa yhteyttä.
Bis bald!
Au pair Sveitsissä / blogi
sssunnu
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327