10 MUST WATCH ANIME SARJAA

10mustwatch

Onko tullut yllättävä seinä vastaan? Tuntuuko siltä ettei löydy mitään anime sarjaa mitä katsoisi? Älä huoli, tässä on lista kymmenestä must watch anime sarjasta.

En nyt lisää tähän listaan mitään törkeen tunnettuja animeita kuten (One piece, Bleach, Fairy tail, Dragonball, Naruto, Hunter x Hunter, Attack on titan, Sword art online, Hajime no ippo.)

1. Nanatsu no taizai
2. Great teacher onizuka
3. Shinsekai yori
4. Tenjou tenge
5. Parasyte
6. Jojo's bizarre adventures (Ensimmäinen ja toinen kausi, siitä eteenpäin on omalla vastuulla)
7. Toradora!
8. Initial D (Älkää tuomitko sarjaa vaikka siinä on autoja, se on todella hyvä.)
9. Major ( Paras urheilu sarja omasta mielestäni )
10. Akagi ( Mielenkiintoinen piirrostyyli ja liittyy uhkapelaamiseen)

3

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minun_listani

1. Sayonara Zetsubou Sensei (mielenkiintoinen lähestymistapa Japanin yhteiskunnallisiin ongelmiin. kaunis taide. varoitan ryppyotsia että tämä sarja on komedia teemoistaan huolimatta)
      2. K-On! (kiehtovaa miten mielenkiintoinen voi olla sarja jossa ei tapahdu oikeastaan yhtään mitään...)
      3. Genshiken nidaime (aikuinen ote seksuaali-identiteettiin ja ihmissuhteisiin eikä liikaa huumorisarja kuten ekat kaudet)
      4. Ginga nagareboshi gin aka Hopeanuoli (oikeesti. tänä vuonna viimein hommasin leikkaamattoman boksin, kun mulla meni jotenki yli se kaikki Ginga-vouhotus sillon kun se saatiin Suomeen. mutta nyt voin myöntää todella laadukasta työtä niin animaation, tarinan kuin ääninäyttelynkin osalta. ja paras meriitti mitä sarja voi saada: ei vanhene vuosikymmenienkään kuluessa)
      5. Ōkami Kodomo no Ame to Yuki aka Wolf Children (yksi parhaista näkemistäni slice of life -animeista. valitettavasti tämä on vain elokuva eikä pidempi sarja)

• morooomo

Joskus muksuna tuli katsottua animea (muumeja, dbz, digimonia ja pokemonia) en ole näin aikuisiällä katsonut animea tai mitään piirrettyä tai animaatiota. Haluasiko joku kertoa mitä sarjoja kannattaisi katsoa, olisin kiinnostunut. Täytyy sitten olla suomi tai englanti tekstitys koska en ymmärrä japania sanaakaan.

• Xizor

Minäkin katsoin muksuna animea, vaikka en silloin enkä edes paljon myöhemminkään tiennyt sitä animeksi: Olipa kerran avaruus. Ehkä suunniteltu ja hahmoteltu Ranskassa, mutta toteutettu ja animoitu Japanissa. Myös esitettiin Japanin televisiossa, joskaan ei ollut kovin suosittu ehkä huonon lähetysajankohdan takia.

Joka tapauksessa scifianime 80-luvulta ja joskus vähän myöhempikin on minulle hyvin nostalgista tästä syystä. Ääniefektit ovat lähes samoja ja taustat ovat usein piirretty aivan samalla tyylillä. Musiikkikin on joskus samanlaista jazzahtavaa, kun ei puhuta varsinaisista tunnareista. Katsoin koko alkuperäisen Macrossin juuri tästä syystä. Jatko-osiakin silmäilin, mutta niistä puuttuu se nostalgiaefekti. Animaatiokin muuttuu ajan myötä laiskemmaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe