Moikka! :)
Olen 21-vuotias Sara ja tahtoisin päästä au pairiksi suomea puhuvaan perheeseen ulkomaille - maa on aikalailla vapaa ja taivas rajana! Minua kiinnostaa useat Euroopan maat, mutta minun on vaikea niihin lähteä au pairiksi, koska en osaa keskustella perheen lasten kanssa heidän omalla kielellään. Tahtoisin mieluiten siis johonkin muualle kuin Saksa tai Iso-Britannia. Tämän takia siis etsin ainakin osittain suomea puhuvaa perhettä. Aloittaisin mieluiten alkusyksystä 2015 (elokuun alku-syyskuu), mutta heinäkuukin käy. Voidaan yhdessä miettiä tarkempia yksityiskohtia. Olen hyvin avoin uusille kokemuksille!
Olen ohjannut lastenleirejä ja liikuntakerhoa sekä ohjannut koululaisryhmille itsesuunnittelemiani kuvataidetuokioita. Olen hyvin lapsirakas, luotettava ja ahkera. Englantia olen opiskellut 7-vuotiaasta asti ja saksaa luin 2 vuotta, mutta puhun sitä nykyään hyvin. Tahdon au pairiksi, koska vietän välivuotta ja tämä on jotain mistä olen jo kauan haaveillut.
Otapa rohkeasti yhteyttä niin jutellaan asiasta! :)
Sähköpostini: gatti_93@hotmail.com
Suomalainen perhe ulkomailla - au pairille tarve?
Sara-AuPair
2
111
Vastaukset
- Vuorenpeikko11
Palvokaa Ukko ylijumalaa ja muita muinaissuomalaisia jumalia niin menestytte ja elätte onnellisina.
- Sara-AuPair
päivitys:
LÖYSIN JO PAIKAN, kiitos kiinnostuneille! t. aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096