Ennen tämä tuttavanainen oli aina kiireinen: töitä töitä jne. ei ehdi tavata kavereita, ovet säppiin, ovikello pois päältä, epäsosiaalinen päivä: älkää soitelko jne. Nykyisin tuntuu, että kaikkeen riittää aika, varsinkin salille, lenkille, suursiivoukseen, elukoihin, töihin, harrastuksiin jne. Varsinkin tuon liikunnan ja laihtumisen jälkeen "piilokehuskelee" kunnollaan sos. mediassa. Voi kiesus, että ärsyttää! Argh! Ja voi hemmetti, että olen kateellinen! Itse sairastelen, enkä ole pystynyt kuntoilemaan, eikä ole itsekuriakaan tarpeeksi vähentääkseni herkkuja sun muuta, salilla käyntiinkään ei ole varaa saati kiinnostustakaan. Ihmettelen vaan, mistä ihmeestä tuo nainen nyt yhtäkkiä löysi sitä aikaa, jota ennen ei tuntunut töiden ulkopuolella olevan ollenkaan?
Ärsyttää nykyisin niin energinen tuttava
5
120
Vastaukset
- Ehtiipaljon
Tai sitten sillä on siellä mies
- Mikäkateus
Jos kysymyksessä on vain tuttava (kuten kirjoittaa), niin ei luulisi avaajaa paljon heilauttavan.
- Icsics
Kaikkeen mitä itse haluaa löytyy aikaa. Tiedän tämän. Kuntoiluun , laihtuneen, koirien tai kissojen hoitoon, harrastuksiin löytyy aikaa. Mene mukaan hänen harrastuksiin jos henkilö kiinnostaa, pelkään ettei hän ole tuttavanasi kiinnostunut sinusta tai ajatusmaailmastani.
- katsokaveripeiliin
olet huono ystävä, kun olet kateellinen ystäväsi onnesta. hänellä on nyt hyvä olla, onko se todella noin paha asia? onneksi en tunne sinua.
- Oppeliini1
Hei! Sinua Ei ärsytä tuttavasi! Sinua ärsyttää oma saamattomuutesi. Sille tuttavasi ei voi tehdä mitään, sinä itse kylläkin.
Lakkaa narisemasta, se ei tuota mitään muuta kuin lisää turhautumista ja narinaa. Sen sijaan tee asialle jotain. Tiedät aivan tarkalleen mitä tehdä!
Onko se aina hauskaa? Ei tietenkään , ekä tarvitsekkaan.
Onko itsekuri hauskaa? ON! Jos sinä niin päätät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327