En ymmärrä....

iHastunutuko

En ymmärrä..... Yhtä tuttua miestä.... Hän on tavallaan kosinutkin yhtenä ystävän päivänä ... Mutta olin vasta eronnut niin ensi reagtio oli ei kiito... Pyysin kyllä anteeksi että ei vikä hänessä.. En tiedä oliko vaan heitto.... Sitten yks juhannus tuli vastaan ja totes että hähän voisi tulla juhannusaitaaan ...Mutta ajattelin että hän vaan vitsailee...Pientä tällästa flirttiä ollut monta vuotta... Nyt sitten taas hän vihjaili että haluisi naista kainaloon että yksin olo alkaa tympii... Ja ois kiva kun olisi joku jonka kanssa tehdä kaikea kivaa... Totesin että jos vaikka kohtalo tuo sen vielä eteen... JUttu tuokio jäi kesken.. SItten lopuksi totes että eihän sitä tiedä miten meillä synkkais yhteen.. No se siitä sit..

No attelin että hyvä mies tää on ja laitoin viestiä että että viime keskustelu jäi mieleen ja askaruttamaan..

Tää kaveri vastas vaan että oishan se JOSKUS kiva jutella ilman häitiöitä .... (kun niitä oli sillon viime keskustelun tuokinassa kun duunissa satuttiin kohtaa )

Mutta ei sitten sen enempää...

Antaa ymmärtää mutta ei siten sytykkään ...ei ymmärrä miestä....

8

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NäinMeillä

Mies haluaa sinulta suoraa "vihreää valoa", ei mitään epämääräisiä vihjailuja.

• sdlkfjlk

varattu nyt? Olet aika monta kertaa hänet torjunut..

• fdgsdgsg

Juu, annat miehelle kylmää vettä joka kerta ja sitten ihmettelet kun ei homma oikein etene? Mitä kohtaa et ymmärrä?

• sinkkumies39

Torjut aika nopeeta miehen, älä valita jos miestä ei enää kiinnosta.

• alottaj

Ehkä asia on nii ...Mutta en ollut valmis uuteen suhteeseen hitto kiitos siitä ex miehelleni... Itse tämä mies eronnut vasta... Että oli viel suhteeviest

• OtaOhjat

Mies voi olla kiinnostunut, muttei luota sinuun lukuisien pakkien jälkeen.

• en...ymmärrä

en ymmärrä.... mikä tämä juttu... on näiden pisteiden käyttämisen kanssa...... kun ei voi normaaleja lauseita tehdä..... ehkä tämä on jotenkin.... no... pohtivampaa... olisihan se niin tylsää kirjoittaa ihan normaalisti.... ehkä olen liian nuori tälläisen ymmärtämiseen......

• 1221345

Taidat olla "joko" liian nuori,kokematon, tai sitten olet NIIN mustasukkainen että et näe nenääsi pitemmälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1390
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1095
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      851
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      823
    Aihe