Hei vaan kaikille,syksyllä mä suosittelelin äänieristystä korollan takakonttisse, änkesin sinne ikopal villapaalin, piru ku otin sen muovin pois siitä päältä, se oli imeny vettä aika paljo, ny keväällä sain piikata jäätynyttä villaa paloina ulos,haisi ku ketun raato, ens kerralla muovikääreen jätän paikalleen, oli muuten toimiva konsti.
Äänieristys korollaa
korollamiäs
2
135
Vastaukset
- kantavuuenrajoilla
No niin varmaan, olisit sulattanu pari pikipussia takaboksiin, niin olis jämähtäny!
- ei-läheskään
Corollassahan ei tunnetusti ole minkäänlaisia äänieristyksiä sen takia nekin joutuu tekemään itse voi kuinka noloa.. Väitän näin koska olen omistanut toyota corolla liftback mallin. Uusissa tojoissa sisusta natisee ja äänieristys on perseestä niin se on yhtä tyhjän kanssa......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327