Olen 18-v poika, jolla on jo luonnostaan ohuet hiukset ja hiusraja on valmiiksi jo aika takana. Olen huolissaan että olenko jo kaljuuntumassa nyt. Isovelipuoli on kolmekymppinen ja hänellä on nyt alkanut lähtemään hiuksia, myös isältäni alkoi lähtemään n. 30v
Varma kaljuuntuminen?
10
144
Vastaukset
- Krusaider
Ala äkkiä syömään finaa, että pystyt kutistamaan kalusi. Sitten kaikki on täydellistä.
- Villabella
kannattaa alkaa käyttämään Propecia lääkettä mitä aikaisemmin aloitat sitä todennäköisemmin saat hiuksesi pitää
- pielanurmesloppi
xanorin syönti voi auttaa myös. jotkut suosittelevat marevaa.
- geenit
hormoonitasoja kannattaa tarkkailla vuosien varrella
geeniperäsi pohjalta on aika varmaa että sinäkin alkaisit kaljuuntumaan noin 30-vuotiaana vaikka sinulla olisikin tuuheat hiukset nyt ohuiden sijasta hei, kaljuuntuminen on yleensä perinnöllistä, yleensä se johtuu siitä, että hiukset eivät saa tarpeeksi ravintoa päästä pystyäkseen kasvamaan. Vaivaan löytyy hoito, mesoterapia. Tosiaan vaiva johtuu todennäköisesti perityvästä tekijästä, koska olet sen verran nuori, niin tuskin syynä kromosoomien telomeerit.
- tukkapoisäläajattele
Mulla on sama ongelma, mutta hiukset lähtevät sivuilta karkaamaan (vrt. Jason Statham).. Faijani alkoi kaljuuntua vasta 35 jälkeen, ja mietin että miksi minulla alkaa jo näin 19 vuoden paikkeilla näkymään selviä merkkejä. Kai sitä siiliks vois ajella hiukset ja totutella siihen tyyliin.
- Finasteridia
kehiin niin ET KALJUUNNU! Turha kuunnella luulosairaita valittajia täällä,Buranakin on vaarallisempaa!
- toipilas666
Tääl 19v jätkä, huomasin viime syksyllä rajuakin hiustenlähtöä ja oon käyttäny rogainea joulukuusta asti. Hiustenlähtö ainaki hidastunu, muista tuloksista en vielä menis sanomaan mut kyllä jotenki näyttää tuuheammilta jo. Toivottavasti en ole väärässä :)
Toi on oikeesti paska juttu kun hiustenlähtö on perimässä itsellänikin, mutta aina sitä voi yrittää edes hidastaa jos alkaa vaivaamaan :D itsellänikin luonnostaan korkea hiusraja ja ohuet hiukset, joten lyhyet hiukset näyttävät siistimmiltä. Ihan vaan vinkkinä sullekin. - hiusmies
älä syö finaa. Tämä on hormooni, jolla on huolestuttavia sivuvaikutuksia. Henkilökohtaisia kokemuksia. Minoksiidi on ainut fiksu tapa pitää hiukset päässä jos hiustenlähtö on alkanut eikä hiusjuuret ole kokonaan surkastunut pois. Minoksiidi eli toisinsanoen rogaine. Itse suosin Rogainen FOAM versiota. helppo levittää ei tahraa. On vielä sopivan edullinen. puolenvuoden käyttö noin 70e. Tätä pitää sitten käyttää loppuelämä. Jos hiukset haittaa mene hiustensiirtoon.. Nykyään hiustensiirrot tehdään arvetta, saat juuri sellaisen hiusrajan kuin haluat. Jos päädyt tähän tee se Turkissa. Siellä on keskimäärin parhaat kirurgit maailman laajuisesti. Muuta hyvää sanottavaa turkista ei sitten olekkaan.
Varaat ajan. ostat lennot. Sinusta pidetään huolta lentokentältä kotimatkalle saakka. Yleensä palvelut sisältää myös hotellin. tässä erittäin hyvä vaihtoehto www.hiustensiirtoulkomailla.fi- Hiusmiehelle
Jos vielä opettelisit kirjoittamaan tuon vaikuttavan aineen nimen oikein niin olisit vakuuttavampi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264300- 2563714
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282104Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701736Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161502Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4071342Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j3971111Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070