Kiinnostaisi tehokkaammat jarrupalat, joilla jarruteho nousisi noin 20-30%.
Mikä on näinen kulutuskestävyys jos vertaa alkuperäisiin?
Jarrupaloista
7
136
Vastaukset
- kaasuttaja
Isommat levyt ja tehokkaammat useampi mäntäiset satulat pitää olla jos 30 pinnaa haluaa jarruihin tehua.
- Jarru_on_vauhdin_surma
Älä kirjoita paskaa vaikka et tietäisikään mitään niinkuin et tiedäkään. Eikä tiedä kysyjäkään!
Miten niin lisää tehoja jarruihin? Etkö saa pyöriä lukkiintumaan nykyisillä jarruilla vai mikä on kuvittelemasi probleema?
- KöhKöhKöh
Jarrupalojen kitka palojen ja levyn välissä vaikuttaa jarrutehoon. Tähän vaikuttaa vaikuttaa silloin myös jarrupalan ja levyn materiaalit.
Männän pinta-ala vaikuttaa puristusvoimaan, mikä taas vaikuttaa suoraan kitkaan. Useampi mäntä satulassa ei vaikuta suoraan jarrutehoon. Mäntien yhteinen pinta-ala ratkaisee voiman.
Eli, jarrujen tehoa voi muuttaa jarrupaloilla.- Vanha.asentaja
Höpöhöpö. Jos ja kun nykyisillä jarruilla saat pyörät lukkoon, jarrutehoa mitenkään voi parantaa. Se lopullinen jarrutushan ilmenee renkaan ja asfaltin yhteistoiminnassa. Ei siihen palojen materiaali, jarrulevyjen läpimitta tai jarrusylinterien lukumäärä vaikuta yhtään mitään. Toki teinipojasta on nhienin näköistä kun sen matalan trukkirenkaan sontakärryn vanteen välistä näkyy se pieni jarrulevy ja värikkääksi maalattu jarrusatula, mutta siihen se sitten jääkin. Kauppiaat kyllä mielellään kaikenlaista epäilyttävää turhaketta myyvät, ja teinit corollaansa ostaa jos pappa betaalar.
- BrakeOn
Vanha.asentaja kirjoitti:
Höpöhöpö. Jos ja kun nykyisillä jarruilla saat pyörät lukkoon, jarrutehoa mitenkään voi parantaa. Se lopullinen jarrutushan ilmenee renkaan ja asfaltin yhteistoiminnassa. Ei siihen palojen materiaali, jarrulevyjen läpimitta tai jarrusylinterien lukumäärä vaikuta yhtään mitään. Toki teinipojasta on nhienin näköistä kun sen matalan trukkirenkaan sontakärryn vanteen välistä näkyy se pieni jarrulevy ja värikkääksi maalattu jarrusatula, mutta siihen se sitten jääkin. Kauppiaat kyllä mielellään kaikenlaista epäilyttävää turhaketta myyvät, ja teinit corollaansa ostaa jos pappa betaalar.
Vai ei Formula 1 autot pysähdy yhtään nopeammin kuin tavalliset sarjavalmisteiset autot? Ja vähän eri nopeuksistakin on kyse.
Toivottavasti olet jo niin vanha.asentaja ettet pääse kopeloimaan kenenkään menopeliä. Elät vielä rumpujarrujen lumossa ! - 74550k645628
Vanha.asentaja kirjoitti:
Höpöhöpö. Jos ja kun nykyisillä jarruilla saat pyörät lukkoon, jarrutehoa mitenkään voi parantaa. Se lopullinen jarrutushan ilmenee renkaan ja asfaltin yhteistoiminnassa. Ei siihen palojen materiaali, jarrulevyjen läpimitta tai jarrusylinterien lukumäärä vaikuta yhtään mitään. Toki teinipojasta on nhienin näköistä kun sen matalan trukkirenkaan sontakärryn vanteen välistä näkyy se pieni jarrulevy ja värikkääksi maalattu jarrusatula, mutta siihen se sitten jääkin. Kauppiaat kyllä mielellään kaikenlaista epäilyttävää turhaketta myyvät, ja teinit corollaansa ostaa jos pappa betaalar.
Vai ei kitka vaikuta ... Laita jarrulevylle öljyä, niin huomaat miten kitka levyn ja palojen välissä vaikuttaa.
- jarrutonropolla
Et ole vissiin radalla ajanut? Kyllä vakiojarrut häipyy tosi nopeasti kun pari kierrosta ajaa. Rikkaammilla on hieman parempia autoja kuin jollain rasvamontussa huseeraavalla juopolla.
Hyvällä katuautolla kun rahamiehet tykkää myös siellä radalla pyörähtää kesällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197