Mistä sieltä saa yhtään mitään. Vero Moda ja HM on aina ollu mulle semmosii luottopaikkoja kun oon tämmönen kämävaatteen kuluttaja. Missä työ joensuunlaiset oikeen ostelette????
Joensuun vaatemestat???
3
<50
Vastaukset
- jdkdbdkd
Mikä vittu on "kämävaate" ? Kyllähä sitä on jojensuuki vaatekauppoja täynnä. Ei nyt hirveästi mitään varsinaisia "erikoisliikkeitä", mutta löytyy näitä normaaleja massamuoti liikkeitä. Itse nyt ostan vaan ihan jotain normivaatteita; farkut ja jtn normaaleja valkosia t paitoja yms paikallisista kaupoista ja muuten tilailen netistä ja ostan jostai erikoisliikkeistä.
- Kanttustemii
Kämävaate on mun nimitys tälle kiinalaisten väkertämälle kamalle. Mä en vaan löydä mitään ihan perusvaatteita sieltä. Perus t-paidassa ja farkuissa sitä mäkin kuljen et ei siinä :) Mut hm, cubus ja moda sieltä löytyy mut mietin vaan et onko siellä mitään muita isompia kämävaate kauppoja.
Pakko sitä ny jostain ruikuttaa, eikö? - hiko
Miksette osta kaikkia vaatteitanne netistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897