kirjoitin aiemmin nimim.varoitus huijaus..elisa -saunalahden kanssa tekemästä nettiliittymä kokeilusta.jonka peruin 14pv aikana.kuitenkin siitä minulle tuli 31euron lasku .vaikka olin katkaissut sopimuksen .kokeilu sisälsi reitittimen kortilla.kun otin yhteyttä ja tiedustelin miksi tämä lasku on tullut vaikka olen perunut ja palauttanut poksin takaisin,niin sieltä sanottiin että se on laitteen käyttöön otosta ja kokeella olevan nettiliitymän käytöstä muutamalta päivältä.kun sitten sanoin että olen sopinut puhelin myyjän kanssa että otan liitymän kokeiluun jos kokeilu ei maksa mitään.myöhemmin kuitenkin uuden yhteyden oton seurauksena sovimme että sitä 31e laskua ei tarvi maksaa. kun tilaa esim liitymän kokeiluun kannattaa tiedustella mitä se maksaa jos sen palauttaa myyjät eivät sitä sano myyntihetkellä.
loppu hyvin kaikki hyvin
ymmärrystä
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214