Moi! Tästä aiheesta on jo jonkin verran keskustelua mutta haluisin kuulla vähän tuoreempia mielipiteitä.Minkälaista on opetus evrk:ssa, entä hevoset, opettajat? Entä otetaanko aloittelijat/uudet ratsastajat helposti mukaan talli porukkaan ? Tarvitsisin pikaisia vastauksia :)
Etelä-Vantaan ratsastuskoulu
1
206
Vastaukset
- ratsastaja999
vähän vanha tämäkin viesti, mutta vastaan silti. opetus on todella laadukasta ja opettajat mukavia. sanovat asiat niin kuin ne ovat, mutta silti mukavalla tavalla. muutenkin henkilökunta tosi mukavaa porukkaa. hevosia on sen 30 kappaletta suunnilleen (opetus käytössä siis), ja jokainen on kyllä niin oma persoonansa, tottakai mahtavalla tavalla! löytyy niin varmaa luottoratsua kuin herkkää, nuorta ja haastavaa. toki vaikeat hevoset korkeampi tasoisilla tunneilla ja "helpommat" helpommilla. tallihenki on super, kaikki uudet otetaan avoimesti ja iloisesti vastaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214