Kuolisin! Nyt just.
Jos myötähäpeään ja katumukseen voisi kuolla...
4
127
Vastaukset
- sellanenpienihäpeä
Ei hätää. Sinä et ole koko universumi. Et vaikka kuinka luulet. Samassa veneessä on monet muut, jotka myötähäpeään luulevat kuolevansa. Elämä ja maailma ei ole teidän. :D
https://www.youtube.com/watch?v=mQedOObEqEE
Luota pois, minä olen olemassa :D
Tää on ihan oikeasti todellinen abusrdi tilanne :D
Kyllä minä kannatan sun myötähäpeän.- edellinenkirjoittaja
Ja usko pois, minä puhun kokemuksesta. Ihan tosi! Tiedän häpeän syvimmän olemuksen. Kaikkineen, pelkän ja puhtaan!
On tosi noloa kirjoittaa tätä, mutta minä tiedän, sen joka vaientaa, häpäisee ja ja saa luikkimaan housut kintuissa. Mutta en koskaan ..... ja tässä on minun voimani!
Joten ei Mitään Hätää!"" - avoimmuuttavaaneimuuta
edellinenkirjoittaja kirjoitti:
Ja usko pois, minä puhun kokemuksesta. Ihan tosi! Tiedän häpeän syvimmän olemuksen. Kaikkineen, pelkän ja puhtaan!
On tosi noloa kirjoittaa tätä, mutta minä tiedän, sen joka vaientaa, häpäisee ja ja saa luikkimaan housut kintuissa. Mutta en koskaan ..... ja tässä on minun voimani!
Joten ei Mitään Hätää!""Minä kannattelen vaikka sitä, joka on joutunut vaihtamaan koko maansa häpeänsä vuoksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076