Onko tuo totta mitä tuolla kirjoitetaan nuriasolin henkilökunnasta? Olen varannut sieltä huoneen ensitalveksi. Mitä tähän sanoo Marko joka on kyseisen baarin "omistaja"
Onko tuo totta
5
113
Vastaukset
- menossamy
Missä kirjoitellaan ja mitä ?? Tarkoitatko hotellin henkilökuntaa vai ravintolan henkilökuntaa?
- alias12
eiköhän tuo kirjoitus ollut ravintolan/baarin henkilökunnasta jis oiken ymmärsin
- taIviasukas
alias12 kirjoitti:
eiköhän tuo kirjoitus ollut ravintolan/baarin henkilökunnasta jis oiken ymmärsin
Näin summanmutikassa voin melkein vaikka vannoa, että ei ole totta. Sinulla on nyt vähän väärä foorumi hakea oikeaa tietoa.
- Alias12
taIviasukas kirjoitti:
Näin summanmutikassa voin melkein vaikka vannoa, että ei ole totta. Sinulla on nyt vähän väärä foorumi hakea oikeaa tietoa.
Mistäpä tuon saisi tietää?
- ruokaiIija
Alias12 kirjoitti:
Mistäpä tuon saisi tietää?
Taitavat nuo olla ihmisiä hekin? Baarin omistajan intresseissä on varmaan saada lafka kannattamaan, joten ei siellä kannata mitään k-päitä pitää. Asiakkaat voi muuten kadota.
Olen käynyt siellä aika monta kertaa ja kovin olivat ystävällisiä ja kysyivät, että "maistuiko ruoka?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897