Moi!olen 13 vuotias tyttö jota vaivaa huono iho.Minulla ei ole mitään aknea tms mutta ihossani on nenässä leuassa nenävarressa ja poskipäissä paljon mustapäitä finnejä on muutama kerrallaan mutta ne eivät häiritse minua.Ongelmana on siis ihon punaisuus ja mustäpäät.Ihoni on pintakuiva sekaiho.Käytän meikkivoidetta ja puuteria 5x viikos.juon paljon vettä ja syön normaalisti.Puhistan ihoni aamulla kasvovedella kosteusvoide(nivea creme),ja illalla vichy normaderm puhdistusaineella kasvovesi ja nivea creme.Käyn tyylii joka toinen tai kolmas pv saunassa jonka jälkeen laitan kasvoilleni joko savinaamion tai kuorinta-aineen.olen käynyt kismetologilla 2x ja nyt kesällä olen menossa ihonpuhdistukseen.Ihoni punoittaa siis nenästä leuasta ja poskipäistä.Otsani on hyvässä kunnossa,onneksi! :) Ärsyttää kun kaikilla kavereullani on hyvä iho :((haluaisiko joku neuvoa minua tai antaa vinkkejä yms :3 olisin todella kiitollinen! Toivottavaati joku edes jaksoi lukea :/
AUTTAKAA MUA!!:(
nibsssssss
2
77
Vastaukset
- aloittajanibssss
Ja muuten onko basiron yms liian voimakasta iholleni??
- Fonja
the body shopin tee puu öljy auttaa :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096