EIKÖ TURKKI AIHEISIA VIESTEJÄ VOI LAITTAA TUONNE TURKKI-PALSTALLE ?!?!?!?!?!?!?!?!?!
TURKKI-VIESTIT TOISEEN PAIKKAAN !
11
2204
Vastaukset
- Tero
Et viitsis ottaa niin kamalsti pulttia asiasta. . . sulla ei taida olla muutakaan tärkeetä kun katella mihin osioon ihmiset täällä kirjottaa. . . Säälittävä tapaus!!!
- mä vaan
Ai on säälittävä tapaus ? Mäkin olen katsonut ihan samaa asiaa ! Ja olen ihan samaa mieltä ! Kun menee katsomaan Turkki-palstaa Euroopan alta niin ei siellä näy tämä yleistä lähi-idästä palsta !!! Aina pitäs muistaa mennä katsomaan Lähi-itä palstalta nää kaikki Turkki keskustelut !!! Typerää !!! Jos ne olis vaan siinä Turkki palstan alla, niin ei tarttis surffailla joka sivulla !!! Eli minä olen sitten toinen säälittävä tapaus, kun toivon ihmisten kirjoittavan Turkki palstalle kaikki jutut !!!
- säälis
mä vaan kirjoitti:
Ai on säälittävä tapaus ? Mäkin olen katsonut ihan samaa asiaa ! Ja olen ihan samaa mieltä ! Kun menee katsomaan Turkki-palstaa Euroopan alta niin ei siellä näy tämä yleistä lähi-idästä palsta !!! Aina pitäs muistaa mennä katsomaan Lähi-itä palstalta nää kaikki Turkki keskustelut !!! Typerää !!! Jos ne olis vaan siinä Turkki palstan alla, niin ei tarttis surffailla joka sivulla !!! Eli minä olen sitten toinen säälittävä tapaus, kun toivon ihmisten kirjoittavan Turkki palstalle kaikki jutut !!!
...turkki oikeesti mitään erurooppaa oo.
- matruusi
säälis kirjoitti:
...turkki oikeesti mitään erurooppaa oo.
euroopan ja aasian rajamaillahan se Turkki on. . . kaikesta te ihmiset tääl valitatte. . . ;)
- Näkevä
mä vaan kirjoitti:
On täällä kyllä Turkki -kohta erikseen, jollette sattuneet huomaamaan. Suosittelen optikolla käyntiä! :D
- Kode
Niin mis on erikseen Turkki palsta???????????
- ahim kuhim
jep ja turkkilaiset pois suomesta
- neo (K.Akkaya)
ruisleipä on hyvää! "VOI" ei voi,rypsyy
(şaka) - Siina
tulin juuri käymään tällä palstalla, ja hämmästyin suuresti, kun palstan nimi on Turkki ja Lähi-itä ja kuitenkin melkein ensimmäisessä viestissä lukee, että Turkki-aiheiset jutut muualle... minne? Eli kertokaa nyt hyvänen aika, että missä on sellainen palsta, mistä voi kysellä tietoja matkakohteista.
- eleonoora
joillakin kun toi panta puristaa päätä heti jos kaikki ei tee niinkuin he haluaa niin ota pelkällä turkki otsakkeella oleva osio äläkä tule tänne lähi- itä osioon niin saat tietoa hotelleista yms. ja ne itse täydellisyydet voi jättää tänne omiin oloihinsa arvosteleen muiden kirjoitus ja ymmärtämis taitoo. sse katsos on tässä maailmassa ollut aina että jotkut luulee olevansa niin täydellisiä, joten älä heistä piittaa
- böö
Älä stressaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748