Parasta talkkunaruokaa, jota joskus oikein himottaa saada, on hyviä talkkunajauhoja lautaselle ja siihen vaikkapa AB piimää tai mistä nyt kukakin tykkää. Ei sakeaksi puuroksi, vaan niin, että piimää on runsaammin kuin talkkunajauhoja. Miten herkullista ja raikasta!
Savolaisten kokkelipiimä ei tässä maistu (minulle), kun ei ole oikeasti edes piimää.
Talkkunoita on Suomen eri puolilla erilaisia. Eri viljoista ja jopa herneitä mukana.
Olen Lahden kauppahallista ostanut matkan varrella tosi hyviä kaiketi paikallisia talkkunajauhoja pariakin erilaista. Ne eivät olleet tehdaspussitettuja, vaan tavallisiin pusseihin punnittuja.
Talkkuna ja hyvä piimä
Saisikin
1
2345
Vastaukset
- BLOODisLIFE
On hämäläistä ja savolaista talkkunaa ja jos haluu vähän erilaista voi käyttää vaikka mustikkapiimää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012