Riikaan menossa

riikaLOVEE

Moi! Ollaan menossa Riikaan tulevana kesänä 2015. Mukaan tulen minä ja pari 10-15v tyttöä. Onko ehdotuksia mitä menemme tekemään? Ja osaatteko te suositella mm. jotain ravintoloita, kauppakeskuksia, kahviloita tai yms...

3

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei
      Riika on hieno paikka väinöjoen varrella.Keskustassa on upeita jugendrakennuksia ja kahviloita ja tunnetuin nähtävyys on Mildapatsas Viron vapautumisen muistoksi.Varatkaa kiertajelu jossa kerrotaan historiaa Virosta.Riian rautatieaseemalta pääsee halvalla Jurmalan rannalle,matka kestää pari tuntia,raitatieasemalla ja sen yllä torilla on shoppailumahdollisuuksia.Alkoholista Riian Balsami on aika imelää, mutta meripihkakorut ovat suosittuja.Paikallinen kauppahalli eli entinen zeppelinrakennus on iso ja valinnanvaraa riittää,kokeile aitoja makkaroita.Tässä nyt muutama Riikaa on sanottu Pohjolan Pariisiksi.Väinöjoelta lähtee rahtilaivoja itse kävin siljan matkalla.Riiasta lähtee hyviä junia ja nyt on avattu halpabussifirma luxexpress helsinki-pietari,tunnuksella Helsinkiweb saa liput 16e ja sama bussi kulkee myös naapurimaissa,mm,riika ja berliini.

• Rigassa

Zeppelinhallit teidän pitää kokea, niiden vieressä oli muistaakseni lauantaisin kirpputori. Ruokaravintola Lido on myös käymisen arvoinen, maksat siitä mitä syöt.

• tarkkanatuolla

Riika on varkaiden paratiisi. Kortilla ei missään tapauksessa kannata maksaa sillä turisteilta veloitetaan korttiostokset kahteen kertaan väittämällä ettei maksu ensimmäisellä kerralla onnistunut. Näitä tapauksia on vuoden sisällä sattunut suomalaisille päivittäin. Ehkä hotelleissa ja suurissa marketeissa riski on kohtuu pieni. Tarkkana saa myös olla vaihtorahojen suhteen, lähes sääntö on että takaisin saatavista rahoista puuttuu aina se yksi euro.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2845
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2723
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1610
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1422
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe