Kehuja olen kuullut. Onko käymisen arvoinen ravintola?
Tam Tam Rodos
3
191
Vastaukset
- Käypois
Mistä päättelet, että kehuja saaneessa ravintolassa ei kahnattaisi käydä? Itse en ole tuon nimisestä ravintolasta koskaan kuullutkaan.
PS En hallitse uutta matematiikkaakaan: 11 1 ei olekaan enää 12 kuten ennen. Mitä se mahtaa nykyisin olla? Kehuttiin täällä erästä A lla alkavaa ravintolaa 3 v sitten suu vaahdossa. Kävin ja petyin. Ruoka oli mikrossa lämmitettyä ja palvelu vielä huonompaa. Kyseinen ravintola sijaitsee tam tam ravintolasta ylöspäin. Terassi oli tiessä kiinni ja piha täynnä pakokaasua. Silti täällä ilmeisesti omistajarouva kehui paikkaa.
- Skasse
En ole tuon nimistä ravintolaa Rodoksella nähnyt, mutta ravintola nimeltä Tamam siellä kyllä on.Ruoka kohtuullista mutta palvelu hanurista,omistaja on ylimielinen kpää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778