Miksi Virtuaalinen Ratsastajainliitto ei toimi?

Kata.T

Minulla on virtuaalitalli jota olen jo usein yrittänyt rekisteröidä Virtuaaliseen Ratsastajainliittoon. Miksi se ei toimi? Sen jälkeen kun lähettänyt hakemuksen talli näkyy siellä Rekisteröintiä odottavat- kohdassa. Kun seuraavan kerran katson, se on kadonnut. Eikä sitä ole rekisteröity. Miksi en voi rekisteröidä tallia?

5

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zip-

http://www.virtuaalihevoset.net/?tallit/ohjeita-tallin-rekisteroeintiin.html
      Tuolla on aika hyvät ohjeet. Olethan lukenut tuon huolella läpi ja katsonut että noudatat kaikkia ohjeita?

Onhan esim. kaikki tallin kuvat laillisia ja niissä on copymerkinnät, tallilta löytyy "virtuaalitalli" -merkintä ja merkintä viimeisimmästä päivityksestä?

Jos et silti tiedä miski tallia ei hyväksytä, laita viestiä tukeen. Tuolla sivulla on ohjeet myös siihen.,

• Kata.T

Kiitos vastauksesta, mutta nyt olisi lisää kysyttävää. Ensiksikin, kun yritun rekisteröidä virtuaalihevosiani, niin vastauksessa luki että hevosten osoitteet eivät toimineet. Minusta ne kyllä olivät oikein, vai miten ne pitää ottaa...? Toinen kysymys on, että kun rekisteroi hevosen, niin jos hevosella on kasvattajanimi niin pitääkö nimi kohtaan laittaa nimi kasvattajanimen kanssa ja sitten kasvattajanimi siihen alle vai niin että nimi kohdassa ei ole kasvattajanimeä. Ja jos se on se toinen vaihtoehto niin voiko valita että onko kasvattajanimi hevosen nimen edessä vai takana?

• Däödbb

Kopioi hevosen osoite suoraan osoiteriviltä, esim http://tallinnimi.weebly.com/hevosennimi.html
        Hevosen nimen kohtaan koko nimi ja kasvattajanimi-kohtaan vain rekisteröity kasvattajanimi, oli se sitten nimen edessä tai takana. Esim. Hevosen nimi Taikarannan Polle, kasvattajanimi Taikarannan.

• Kata.T

Kopioin sen kyllä suoraan osoiteriviltä... Mutta pitää varmaan kokeilla myöhemmin.

• Weebly

Ootko varmasti julkaissut sivun? Jos on sivut esim. Weeblyssä, niin pitää painaa ensin nurkan Publish-nappia että sivu näkyy ulkopuolisille (= toimii).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe