Mistä tiedän minkä näköisenä ihmiset näkevät minut? Suurin osa sanonut kauniiksi
mistä tiedän
5
<50
Vastaukset
- Mitäväliä
Et varmaan mistään, mutta miksi välität siitä miltä näytät muiden silmissä?
- kehari
Välitän vaan :( minulla on paha olla tuijotuksien takia ja supatuksien takia. Minua on sanottu nätiksi ja vitsillä jotkut pojat rumaksi yksi ohjaaja sanoi että minun ei tarvitse ajatellakkaan että olen ruma.
- Missin
Kauneus on katsojan silmissä. Ei kaikki voi eikä tarvitse miellyttää. Sinun elämäsi, ei kannata tuhlata sitä ajattelemalla mitä muut sinusta ajattelevat.
- kehari
Miksi minua jotkut tuijottaaja minusta supatetaan? Itsetunto laskee joka kerta pykälän alaspäin kirjoian joka kerta jotain pahaa niistä päiväkirjaani
- sashamaria
Hei! Kaikki katseet eivät välttämättä tarkoita pahaa. Mitä jos joku katsookin sinua koska olet kaunis? Ymmärrän hyvin miltä sinusta tuntuu, mutta sinun on vain saatava se ajatus (että olet ruma) pois päästäsi, koska sinä et ole ruma. Kaikissa ihmisissä on jotain kaunista ja niin on sinussakin. Pelkäät, että muut pitävät sinua rumana ja supisevat sinusta, mutta on hyvin mahdollista, että kuvittelet heidän puhuvan sinusta, koska oma itsetuntosi on niin heikko. Sinun pitää vain uskoa itseesi ja siihen, ettet ole ruma. Sanoit, että suurin osa ihmisistä on sanonut sinua kauniiksi, joten usko heitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748