Otsikko kertoo kaiken, eli siis miten/millä keinoin olette saaneet olla kauemman aikaan kaverin kanssa pihalla? Isä ja äiti ovat eronneet ja kotiintuloajat ovat seuraavanlaiset (koskee viikonloppua):
Isän tykönä, saan olla yleensä niin kauan pihalla kuin itse haluan (ellen ota isän naisystävä lapsia mukaan (tulevat joka toinen vkl))
Äitin tykönä, saan olla 22-23 asti pihalla, ja jos en saavukkaan tiettyyn kellon aikaan, saan kk arestia :(
Niin ja siis juuu olen 15.v tyttö, hankkimassa mopo korttia ja kaikkia kiinnosti ja liittyi aiheeseen?? x)
Miten saan kotiintuloaikaani myöhemmäksi?
Thyttelii
3
74
Vastaukset
- KROSSPORTAPRO
No ihan rauhas otat äitis kans asian puheeksi tyyliin "Olen jo isO tyttö" jnejne. mietit hyviä perusteluita jo valmiiksi
- Nipsukka147258
Nuo on ihan sopivat kotiintuloa ajat sun ikäselle! ;) Jos luottamus vanhempies kanssa säilyy niin todennäkösesti antaavat sun jossain vaiheessa olla pidempäänkin ulkona!
- adsfasdf
Onhan se tietenkin turvallisempaa kun on kotiintuloajat, vanhemmat tietää että jotain on sattunut jos ei tule ajoissa kotiin. Kuitenkin aika monet 15-vuotiaat osaa jo ottaa itse vastuuta ulkona olostaan, ja näin ollen eivät tarvitse kotiintuloaikoja ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732855
- 642733
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201580
- 161434
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239