Demoneista tarinakotonani

auttakaa

Moi! Olen siis 11 vuotias mutta sen ei pitäisi aloittaa mitään häslinkiä? Mutta no siis olin kotona no mä nukuin oli ihan aamu mä nousin tavallisesti istumaan kunnes mä näin mun vastapäässä (mulla on parvisänky) nii näi niiden laiteiden toisella puolella nousevan jonkun musta hahmon en erottanu silmiä siitä no sit pelästyin niin että menin peiton alle tulin peiton alta pois ja se musta olio oli hävinny no sit mä olin aikeissa kertoa äitille ja niin mä sit päätin no sit ku olin just ja just laittamaan jalkaa ekaan laiteeseen niin kappas siihen yht äkkiä sut ilmesty musta käsi no mähän säikähin niin tota yhteensattumaa... vai onko se?
No huusin sitten ihan hirveen kovaan äiti:D no olen siitä asti (olin silloin 9v.) nähnyt saman olion aamulla ja illalla välillä kerran viikossa välillä joka päivä viikossa. Auttakaa minua jos se on demoni jos se riivaa minut
tämä on totta ja kerron vielä että yks päivä mä jäin yksin kotiin aloin kuukee äänii mun huoneest keittiöstä ja sit yhtäkkiä heräsin lattialta kun äiti tuli kotiin . Mä olin pyörtyny.

5

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttakaa

Siis mä kuulin äänen mun huoneesta ja keittiöstä:D mä en oo mikään paras kirjottaa kännykän näppäimistöl:D

• Juurikin näin. Äitee tilaa paikalle manaajan, kyl ne asiat sit järjestyy. Varaat vaan reilusti hernerokkaa vatsalaukkuun juuri ennen manaajan tuloa. Pannari ja mansikkahillo vielä päälle.

• Näkökulmaa

Ei niistä demoneista kannata alkaa kiinnostumaan,eikä etenkään pelleillä demonijutuilla.
      Ne voi muutoin oikeasti tulla kotiisi.

• järjen_ääni

Demoneita tai sen paremmin enkeleitä ei sitten ihan aikuisten oikeasti ole edes olemassa. Ihmisen silmät , korvat ja aivot yhdessä keksivät välillä niin hassuja kepposia meille että saatamme kuvitella näkevämme ja kuulevamme vaikka mitä.

Lyön vaikka satasen vetoa että seuraavan kerran kun näet "demonin" niin jos menet ja kosket sitä niin huomaatkin että se olikin vain varjo tai jotain sellaista.

• NeuvojaVaan

Ikävä, että näet tällaisia. Älä suostu siihen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2862
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1619
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1454
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe