kannattaa varmasti, jos ei tiedä ollekaan asian oikeaa laitaa tai kannattaa hyvin lähelle kaikkia väiitteitä, eli ei eroa kannatusprosenteissa niiden välillä; niin sanoa tarpeen mukaan tai kirjoittaa tarpeen mukaan, että ei tiedä ko. kohdassa totuutta. ts. ei viesti hölynpölysanomaa
Toisaalta, voi sanoa jonkun kivijalkamaisemman, eli syvemmän totuuden, koska saattaa olla, että monet eivät sitä tiedä tai ovat unohtaneet sen. Näin tehden, saatetaan ehkä mennä rakentamaan jotakin ja myös ei tuhota jotakin sanomalla jotain huonoa.
Ei kannata luokitella väitteitä ollenkaan aktiivisesti tärkeiksi ja vähemmän aktiiviisiksi. Syvemmästä saattaa kukaties olla hyötyä ja ne eivät ehkä vie harhaan niin kuin hölynpölyväitteet. Onhan mahdollista, että syvemmästä väitteestä ei ole hyötyä, mutta hölynpölyväitteestä ei ole koskaan hyötyä.
Tämä kirjoitus sopii kaikille ajoille siitä lähtien, kun ihminen synytyi aina kaikkien kuolemaan asti. Eikö hyötyä tarvitse joka-ainut ihminen ja ihmisryhmä.
huonouksista hiljeneminen
jgag
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358