Hei. Jäin rannalle ruikuttamaan kun monivuotinen matkakaverini sairastui vakavasti. Olen vailla syksyksi matkaseuraa Turkkiin Alanyaan. Matkaa ei ole tilattu niin voisimme suunnitella yhdessä. Ajankohta syyskuun viimeinen viikko-lokakuun ensimmäinen. Syksyn vitamiinit kaamosta vastaan.
Matkaseuraa Alanyaan
tigru42
3
158
Vastaukset
- alanyaan
kerro, käykö mies matkaseuraksi ja onko iällä väliä? matkustan useasti turkkiin ja voisin lähteä milloin vain.
Olen Turkin kävijä 2 kertaa vuosi ja myös vailla matkaseuraa syksyllä nainen nuorekas50 . Ota yhteys suomi24 nimimerkki lapitar.
- tigry1942
Hei Lapitar 55 etsin edelleen matkaseuraa syksyä varten mutta lähtöpaikkana pitäisi olla Hki. Oken Pirkanmaalta. helka.majamaki@luukku.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823