Onko kukaan testannut the lookin kosmetologtipalveluja? Mä en halua mitään piikkejä, mut esim mikroneulaus kasvoille kiinnostaisi?
The look klinikan kosmetologipalvelu
3
109
Vastaukset
- TittaKuu
Mulle on tehtiin kesällä kemiallinen kuorinta Helsingin toimipisteessä, koska akne oli jättänyt melko paljon arpia ja mä ainakin tykkäsin siitä. Noi arvet ainakin vaaleni kivasti sillä.
- Mikroneulaaa
just tota mikroneulausta on tehty, mulla kirjasti huomattavasti ihon pintaa ja ilmeisesti kun verenkierto parani, niin ihon hilseilykin hävisi. Hyvä kokemus siis.
- Suttajasekundaa
Mironeulaus hyvä, mutta tuohon firmaan en jalallani astuisi. Asiat hoidetaan joka taholla niin huonosti, etten luottaisi yhteenkään siellä työskentelevään. Kannattaa miettiä millaisessa paikassa antaa neulata ihoaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1333708Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362151- 1482024
- 1051986
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161689- 861619
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2891469- 1231371
- 791235