ei puhu soini enää, että minusta tulee seuraava pääministeri. persuilla jatkuu oppositiotaival. tässä ei auta edes megasuuri soinipatsas, mylvintä puskissa, junahommat, ylämäkityönnöt eikä ihmisviha
PERSUT ON IKUINEN OPPOSITIOPUOLUE JONKA KANNATUS HIIPUU JOKA VAALEISSA
soinin pääministeripuheet
15
<50
Vastaukset
- Populat
Niinpä niin, ja tämähän tiedettiin ennakkoon. Ei populismilla johdeta maata, joka on vaikeassa taloudellisessa tilanteessa.
- NytTuliPudotus
Parasta tässä on se, että nyt ei tarvitse Persujen itse jäädä oppositioon, vaan heidät pakotetaan sinne! :-) :-)
Se siitä! - tuhnu-persu
NytTuliPudotus kirjoitti:
Parasta tässä on se, että nyt ei tarvitse Persujen itse jäädä oppositioon, vaan heidät pakotetaan sinne! :-) :-)
Se siitä!iso vauva huutaa kannattajilleen TULI ISO TUHNU
- eisoiniWätys
kansa ei pidä maahanmuuttokriitikoista. kansa on puhunut ja persut saa mennä
Kyllä kansa tietää - oiuytretyuiouytgrf
persut on mahtavassa kännissä vaalivalvojaisissa
- Vesimies84
Tuntuu että Perussuomalaiset on suuri vitsi. Pitääkö vielä viedä Vihtori Kosolan (1884-1936) haudalle seppele ja laulaa hänen haudallaan Finlandia-hymni. Naurettavaa pelleilyä. Mielummin vien hautakynttilän Väinö (1881-1966) ja Linda (1882-1978) Tannerin yhteiselle haudalle Helsingin Hietaniemeen ja sankarihautojen luona tunnen syvää kunnioitusta Talvi- (1939-1940) ja Jatkosodassa (1941-1944) sekä Lapin sodassa (1944-1945) taistelleita kohtaan, isoisäni Arvo (1911-1978) ja Mikko (1916-1982) olivat Karjalan kannaksella taistelemassa Suomen itsenäisyyden ja isänmaan puolesta ja Arvo oli vielä kuskaamassa saksalaisten sotilaiden ruumiita lava-autolla Lapin sodassa. Eipä muuta. Mutta ääriliikkeitä kohtaan tunnen syvää antipatiaa, valitettavasti, Timo Soini et ole minun johtajani, sorry!
- KevätkesäLumiSuli
Sinä suhtaudut aivan liian vakavasti persumenoon, ei ne yllä historiallisiin virstanpylväisiin. Voit relata ihan rauhassa, persut ovat vain päivän politiikan hoitajia, ei mitään aateveljiä. Kun hakee aatteet historian kirjasta, ne taitaa mennä nykyään hukkaan.
Hautuumaajutut... ei vielä osaa kommentoida niitä.
- persut-rules
Jytkyn-jytky ! Nyt JYTKYTETÄÄN !!! nro 2 puolueena Suomessa. Suomalaisille.
- hyihäpeä
Hävettää nää jytkytykset, mautonta - sopii persujen kannattajille!
- drgretgawe
hyihäpeä kirjoitti:
Hävettää nää jytkytykset, mautonta - sopii persujen kannattajille!
Häviäjän katkeraa kalkkia....
- 222222
Eikait tommosesta pellestä kuin Soini ikinä tule mitään pääministeriä.Älkää unta nähkö.
- painaj
drgretgawe kirjoitti:
Häviäjän katkeraa kalkkia....
Kamalaa katsottavaa, kun kaikki läpsyttävät käsiä yhtä aikaa kuin vaippaikäiset, ja Timo Soini lukee paperista vaalipuheen! Ei mitään tyyliä puolueessa!
- jkjjjjj
Huono tulos oppositiopuolueelle.
- Juoppo_idiootti
Teuvo Hakkarainen toiselle kaudelle!!!! Siis mitä vittua ihan oikeesti! Millä näytöillä??? Saatana mitä apinoita tässä maassa on.
- cyösti
"Teuvo Hakkarainen toiselle kaudelle!!!! Siis mitä vittua ihan oikeesti! Millä näytöillä??? Saatana mitä apinoita tässä maassa on"
Ei tuo mikään ihme ole
Mieluimmin Hakkarainen kuin somalitulvaa suomeen ajavat demarit. Rinne sanoi teltalla, että meillä on karmea työvoimapula ja vain lukuatidottomat somalit kelpaavat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565460Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2491652- 1141647
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241181Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91173Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3301171