soinin pääministeripuheet

ei puhu soini enää, että minusta tulee seuraava pääministeri. persuilla jatkuu oppositiotaival. tässä ei auta edes megasuuri soinipatsas, mylvintä puskissa, junahommat, ylämäkityönnöt eikä ihmisviha

PERSUT ON IKUINEN OPPOSITIOPUOLUE JONKA KANNATUS HIIPUU JOKA VAALEISSA

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Populat

Niinpä niin, ja tämähän tiedettiin ennakkoon. Ei populismilla johdeta maata, joka on vaikeassa taloudellisessa tilanteessa.

• NytTuliPudotus

Parasta tässä on se, että nyt ei tarvitse Persujen itse jäädä oppositioon, vaan heidät pakotetaan sinne! :-) :-)

Se siitä!

• tuhnu-persu
        NytTuliPudotus kirjoitti:

Parasta tässä on se, että nyt ei tarvitse Persujen itse jäädä oppositioon, vaan heidät pakotetaan sinne! :-) :-)

Se siitä!

iso vauva huutaa kannattajilleen TULI ISO TUHNU

• eisoiniWätys

kansa ei pidä maahanmuuttokriitikoista. kansa on puhunut ja persut saa mennä

Kyllä kansa tietää

• oiuytretyuiouytgrf

persut on mahtavassa kännissä vaalivalvojaisissa

• Vesimies84

Tuntuu että Perussuomalaiset on suuri vitsi. Pitääkö vielä viedä Vihtori Kosolan (1884-1936) haudalle seppele ja laulaa hänen haudallaan Finlandia-hymni. Naurettavaa pelleilyä. Mielummin vien hautakynttilän Väinö (1881-1966) ja Linda (1882-1978) Tannerin yhteiselle haudalle Helsingin Hietaniemeen ja sankarihautojen luona tunnen syvää kunnioitusta Talvi- (1939-1940) ja Jatkosodassa (1941-1944) sekä Lapin sodassa (1944-1945) taistelleita kohtaan, isoisäni Arvo (1911-1978) ja Mikko (1916-1982) olivat Karjalan kannaksella taistelemassa Suomen itsenäisyyden ja isänmaan puolesta ja Arvo oli vielä kuskaamassa saksalaisten sotilaiden ruumiita lava-autolla Lapin sodassa. Eipä muuta. Mutta ääriliikkeitä kohtaan tunnen syvää antipatiaa, valitettavasti, Timo Soini et ole minun johtajani, sorry!

• KevätkesäLumiSuli

Sinä suhtaudut aivan liian vakavasti persumenoon, ei ne yllä historiallisiin virstanpylväisiin. Voit relata ihan rauhassa, persut ovat vain päivän politiikan hoitajia, ei mitään aateveljiä. Kun hakee aatteet historian kirjasta, ne taitaa mennä nykyään hukkaan.
        Hautuumaajutut... ei vielä osaa kommentoida niitä.

• persut-rules

Jytkyn-jytky ! Nyt JYTKYTETÄÄN !!! nro 2 puolueena Suomessa. Suomalaisille.

• hyihäpeä

Hävettää nää jytkytykset, mautonta - sopii persujen kannattajille!

• drgretgawe
        hyihäpeä kirjoitti:

Hävettää nää jytkytykset, mautonta - sopii persujen kannattajille!

Häviäjän katkeraa kalkkia....

• 222222

Eikait tommosesta pellestä kuin Soini ikinä tule mitään pääministeriä.Älkää unta nähkö.

• painaj
        drgretgawe kirjoitti:

Häviäjän katkeraa kalkkia....

Kamalaa katsottavaa, kun kaikki läpsyttävät käsiä yhtä aikaa kuin vaippaikäiset, ja Timo Soini lukee paperista vaalipuheen! Ei mitään tyyliä puolueessa!

• jkjjjjj

Huono tulos oppositiopuolueelle.

• Juoppo_idiootti

Teuvo Hakkarainen toiselle kaudelle!!!! Siis mitä vittua ihan oikeesti! Millä näytöillä??? Saatana mitä apinoita tässä maassa on.

• cyösti

"Teuvo Hakkarainen toiselle kaudelle!!!! Siis mitä vittua ihan oikeesti! Millä näytöillä??? Saatana mitä apinoita tässä maassa on"

Ei tuo mikään ihme ole

Mieluimmin Hakkarainen kuin somalitulvaa suomeen ajavat demarit. Rinne sanoi teltalla, että meillä on karmea työvoimapula ja vain lukuatidottomat somalit kelpaavat..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5460
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      249
      1652
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1181
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1173
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      330
      1171
    Aihe