Kyllä liippas läheltä, mut jatkoon meni! Päivä pelastettu! xD
Porto jatkoon!!!!!!!!! :D
4
254
Vastaukset
- Juan Carlos
Mun mielestä taas Porto ei ois ansainnu jatkopaikkaa. Viime vuoden Euroopan parhaan joukkueen olis pitäny pelata hieman paremmin. vaikka viime pelissä tulikin hieno voitto Chelseasta. Mun mielestä CSKA Moskova olis ansainnu jatkopaikan.
Mutta asioistahan voi olla montaa mieltä ja tää on vaan mun mielipide. - Fabregas
Porto selvisi ehkä tästä jatkoon, mutta ensimmäinen tiputusvaihe koituu luultavasti Porton kohtaloksi... Kun joukkueen satumainen valmentaja ja pari kunnon pelimiestä lähtivät, ei joukkue ole enää samanlainen... Tietysti nuoren Quaresman hankinta voi jotenkin vaikuttaa asiaan. Porton voi pelastaa ehkä vain Lyonin kaltaisen joukkueen vastaan tuleminen.
- 878
VEIKKAAN ETTÄ INTER MILAN TIPUTTAA PORTON EKALLA KIERROKSELLA
- @Porto
878 kirjoitti:
VEIKKAAN ETTÄ INTER MILAN TIPUTTAA PORTON EKALLA KIERROKSELLA
No...
Kyllä FC Portossa on hyviäkin pelaajia tosin nuoria esim: Diego ja Quaresma!! Ja tietysti Maniche jne... Mutta Portosta lähti tärkeitä pelaajia esim:Deco!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096