Ostin siruttomia musteita, miten käytän?

hfjodfjkghjg

HP Photosmart tulostin kyseessä. Sain 20€ kotiinkuljetettuna 9 väriä ja 6 mustaa, ja nyt huomasin etteipä niissä ole siruja, musteissa siis. Miten saisin hyödynnettyä noi? Otanko vanhoista sirut irti ja liimaan uusiin?

2

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perseelläpuuhun

Kannattaisi ostaa alkuperäisvärejä, niin ei tulisi tuollaisia ongelmia. Välttyisit myös siltä, kun piraattivärien väärä koostumus tukkii tulostuspään, mikä käytännössä tuhoaa laitteen.

• kustaamuumio

Onko olemassa piraattivärejä?Itse olen käyttänyt täytettyjä värejä jo vuodesta 11 tai 12, Käytössä on HP photosmart ja elin pitkään siinä unessa, että laitteessa on yleinen 2v takuu, mutta eipä ollut kuin vuoden takuu! Voihan se väri toki korruptoitua ilman sitä sirua, mutta itsellä ei ollut mitää ongelmaa!

muistaa vaan että ne kaikki värit vaihdetan kerralla ja se astusohjelma ajetaan, eli ne värit kohdistetaan ja testisivu ajetaan. Jos värejä ei kohditeta, niin qr ja viivakoodit ei toimi tulostettuina.....

Tukkoiset suuttimet. Suuttimet menee tukkoon nimeenomaan tässä photosmartissa, jossa suuttimet on siinä kelkassa jossa ne väripanokset on. Deskjetissä on ne suuttimet on siinä värisäiliössä ja suuttimet vaihtuvat joka kerta kun säiliö vaihdetaan.... Suuttiminen tukkoisuudelta välttyy kun köynnistää tulostimen vaikka kerran viikkossa ja antaa laitteen puhdistaa ne käynnistyksen yhteydessä.

Se on pahinta, että itse alkaa täyttämään värejä. Se on muuten aika suttastakin touhua..... Mutta suomessa on "isojakin"ketjuja jotka täyttämistä ja täytesäiliöitä myy.... eli se ei ole mitää laitonta piratismia! Se on piratistimia, että kopioi ohjelmia ja käyttää niitä 1000X käytetyllä lisenssillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2855
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2733
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1610
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      16
      1434
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe