Olihan "pirteä" yö päivystyksessä.
Jaah, tuttavani satutti itsensä kun oli kaatunut suihkussa ja ei ollut ensimmäinen kerta jotenkin tuntuu ettei myöskään viimeinen.
Joskus vuosia sitten olin hänelle eräänlainen tukihenkilö ja hän minun joten oli kai aika must-juttu auttaa jotenkin,,, well, tiedätte varmaan ettei päässä tartte olla isoa haavaakaan ja vuotaa kuin pistetty,,,hmmm,,, anyway pakkohan se oli lanssi tilata mutta muijansa pelkäsi että toimittavat sen putkaan ilman hoitoa mikä on hyvin yleistä.
Päissäänhän se oli joten vaimonsa toivoi että olen matkassa ikään kuin turvana ja rauhoittavana mutta mitä minä mahdan, jos se dude kimmastuu niin se polttaa totaalisesti päreensä se on aika pahapäinen humalassa.
Eipä muija turhaa pelännyt putkaanhan se joutu onneksi saivat kuiten tikattua sen.
Kyllähän tuo ea on, ei helvetti osaa sanoa mitään ja olen niin väsynytkin,,,
Kiitokset lanssille tosi hyvää palvelua Hyvinkäällä ja myös ea:n jengille.
Mä muuten pidän nyt vapaapäivän en mee duuniin onneksi voin hoitaa etänä muutaman jutun ja jos ne nyt päästää sen sällin putkasta niin kai minä hänet haen?
Varmaan tuttu virsi tyyliin "alkon kautta kotiin" mutta voi olla että laitan äijän köysiin ja toimitan suoraa kotiinsa.
Hirvittää kyllä jatkossa kyllähän se viinaa saa ja mikäs siinä suomi on vapaa maa mutta,,,jos vaikka joisi kaljaa jatkossa ettei tartte kovin paljoa kompuroida.
Tuo ei kyllä pääty hyvin mutta kuuluuko se mulle en jaksa saatella juoppoja ea:han.
Ok, tämän on varma,,,sanon äijälle pari valittua sanaa hyvällä tai pahalla.
Semmosta,,,
13
<50
Vastaukset
Hyvinkin tuttua puuhaa.
Naapurin vanha ryyppykaveri teloo kännissä itseään säännönmukaisesti tai saa viinakramppeja.
Vaimonsa pyytää meikäläisen avuksi usein. Itsellä on viinan juonti aika hyvin kurissa.
Taannoin naapuri sai viinakrampin sairaalan päivystyksen jonossa.
Seuraavinakin päivinä tipituksessa leperteli kuin pikkulapsi.
Ukkelilla on sellainen kuolemanrumba päällä koko ajan, että eipä siinä toisen valitut sanat hyvällä tai pahalla auta mitään, ellei oma lamppu syty omalla ajattelulla.Mutta,,, pitäiskö sanoutua kylmästi irti tuollaisista jutuista?
Kun itselläkin noista kokemusta ja yleensä saanut apua jotenkin tuntee olevansa velvollinen auttamaan vaikka rassaakin.
- semmostajoo
Miksi olet seiskalivessä joskus haukuit sitä.
- hähättäjä
Kiitti vinkistä. tykkään trolleista. Hihihihiiiii. Muita anolyymi forumeita?????
- ihquaja
Käsien huispaus ehdottomasti olet tissu ihana.
Sinne katosi dude, ilman kenkiä ja takkia. Varmaan oli edellisiltä asiakkailta jäänyt jotain rytkyjä edes kengät,,,miten helvetin lailla päästävät ilman kenkiä ei nyt mikään kesä ole.
- kiinni_jäit
Olet tissu itse käynyt sekoilemassa sairaalan päivystyksessä juotuasi pullon stolia.
Älä valahtele jostain keksitystä tuttavasta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778