Olisiko Rodoksen kaupungista ehdotuksia viisikymppisille kuhertelijoille sopivista illanviettopaikoista. Kaikki kansallisuudet käyvät, siis asiakaspuolella. Jos härmäläisten örveltäjien erikoispaikkoja on, ne saatamme jättää väliin. Sivistyneesti käyttäytyvät kotimaiset turistit eivät haittaa.
Hyviä baareja?
12
315
Vastaukset
- JASKA1234
Bar Albatros eli Alba on meidän mieleinen paikka.
- Uusi_kohde
En tunne Rodosta. Karttaa olen silmäillyt. Onko Albatros lähellä niemenkärkeä, satamaa, vanhaa kaupunkia tai jotakin muuta paikkaa, jonka avulla sinne osaa suunnistaa?
- JASKA1234
Uusi_kohde kirjoitti:
En tunne Rodosta. Karttaa olen silmäillyt. Onko Albatros lähellä niemenkärkeä, satamaa, vanhaa kaupunkia tai jotakin muuta paikkaa, jonka avulla sinne osaa suunnistaa?
Saaren pohjoispäässä poikittainen katu palmuaukion etelä puolella Suomalainen ravintola Demis on samalla kadulla.En nyt muista kadun nimeä.
- Uusi_kohde
JASKA1234 kirjoitti:
Saaren pohjoispäässä poikittainen katu palmuaukion etelä puolella Suomalainen ravintola Demis on samalla kadulla.En nyt muista kadun nimeä.
Oukei. Eiköhän se löydy. Kiitos vihjeestä!
- Veto
VETO BAR tuulisen rannan läheisyydessä. Facessa löytyy sivut tällä baarilla, mistä saa myös tarkemman osoitteen.
- Uusi_kohde
Tämäkin täytyy "tarkastaa"! Kiitos!
- Pitäävälttää
"Suomalainen ravintola Demis on samalla kadulla"
Tästä löytyi arvioita englanninkielisiltäkin matkailusivustoilta:
"Have you ever had a feeling when you sit in a restaurant that the owner just woke up with an idea in his head that it would be fun to open a finnish restaurant? Well, this is exactly what it is.
The waiter-invitor showed us very nice huge shrimps that looked delicious enough to order but when we they came it was deep fried squid and one tiny octopus. The steak was definitely beef, most likely pork but honestly we do not want to know. Fanta looked like it was seperate water and some yellow colour on top, tasted like everything else but not fanta.
This bar is definitely created for finnish tourists as few waiters were of finnish origin, also menu was in finnish, and tv was showing local finnish track-and-field event.
The place is not bad to have a beer and relax a little bit but avoid eating there." - nelikymppiset
Tivoli on yksi suosikeistamme https://www.facebook.com/pages/Tivoli-Bar/105650766205817
sekä myöskin Veto https://www.facebook.com/pages/VETO-BAR-Rhodos/505853512790893- triantaeksi
Tivoli on myös mun suosikki. Jokunen suomalainen sinne aina eksyy mutta pääasiassa asiakkaat brittejä ja keskieurooppalaisia. Mike ja Anna aivan mahtavia ihmisiä :)
Suomibaareja ja suomiräkälä karaokepaikkoja löytyy suomestaki. Ei tartte Rodokselle mennä niitä katoon.
No saahan sieltä Juhla Mokkaa Jalostajan hernekeittoa ja lauantaisin karjalanpaistia.- arska9v
mitä ihmettä!
- jookyllä
Restaurant Cocktail Bar 2004. Toissa vuonna olin ensimmäistä kertaa Rodoksella ja tuolla baarissa kävin ensimmäisenä iltana, eikä sitten oikein tullutkaan muissa paikoissa drinkillä käytyä. Erittäin mukava henkilökunta ja asiallinen palvelu. Baarin omistaja tosi mukava vanha mies. Nyt syksyllä taas menossa Rodokselle ja 2004 on kyllä yksi varmoista paikoista joissa pitää käydä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763