Seuraavaksi esitän mielipuolta lääkärissä!

Ufoja

Olen totaalisen kyllästynyt roikkumaan vieläkin te-keskuksen listoilla, siellä olen roikkunut jo yli 18 vuotta ja olen edelleen pitkäaikaistyötön ja joka saa sossusta perustoimeentuloa säännöllisesti yms Minä alan olla jo vanha ja huonossa kunnossa, sairaslomallakin olen ollut vuoden huonon terveyteni takia. Eläkettä vain ei saa ei sitten millään, hylättyjä lausuntoja tulee sairauspäivärahasta yms vaikka kaikki A ja B todistukset löytyy sairaudesta! Olen suunnitellut että kun seuraavaksi menen lääkärin juttusille olen ihan eri mies, olen mielipuoli ja joka kuulee ääniä yms yms ja onhan jumalauta ihme jos en sittenkään saa eläkepapereita? Sanon vastaanotolle mennessä heti että ufot kulkivat kanssani koko tämän matkani tänne ja luulen että sinä olet yksi heistä :):) Tiedän että päästä saa paperit kaikkein helpoiten ja siinä ei ikää katsota silloin!!

3

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näitänäitä

Meinasit sitten tämän täällä jakaa.

• Minnamenna

Kyllä totta että eläkkeelle pääsy on vaikeaa, mutta ei se auta vaikka olisitkin tööt tööt, ei nekään pääse.
      Jotain tässä järjestelmässä on mennyt pahasti pieleen, ja jotain tarvis tehdä.

• Aamuvuoro

Hyvä apu tilanteeseen voisi olla työnteko näin aamutuimaan. Voisi myöhemmin jäädä sitten työeläkkeelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2862
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1619
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1454
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe