Monesti puhutaan, että jossain paikassa on hyvät energiat tai huonot energiat. Luin juuri äskettäin eräältä nettisivulta mm. että pelkästään siivoamalla, pesemällä pyykkiä ja polttamalla kynttilöitä tai jotain tiettyjä eteerisiä suitsukkeita, voi puhdistaa energioita kotonaan. Nykyään on olemassa energianpuhdistajiakin, jotka tilauksesta tiettyä summaa vastaan tulevat tekemään energioiden puhdistuksen.
Kysyisin, mistä ne energiat tulevat? Mneekö se niin, että esim. jos kodissani on riidelty ja rellestetty, ajateltu synkkiä ja vihamielisiä ajatuksia paljon eikä edes siivottu, niin siitä jää materiaan ja henkitasolle negatiivista ja huonoa energiaa? Ja sitten jos kotonani on naurettu ja iloittu, ajateltu hyvää ja laulettu ja vielä siivottukin, niin siitä kietoutuu kotiini hyvää energiaa?
Vai miten nuo energiat määräytyy?
Oletteko kokeneet, että kynttilöiden (tulen) polttaminen puhdistaa energiaa kuten väitetään?
Kiitos vastauksista :)
Kysymys energioista, hyvistä / huonoista
silfvanus
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997690- 1055532
- 2664748
- 494703
- 713441
- 502778
- 582467
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254