Auttakaa mua lihomaan!

tyttö25

Moi.Antakaa vinkkejä mulle miten saisin itseni lihavaksi.Mun tyttöystävä haluais musta tosi lihavan ja samoin mä.Mun tyttö ystävä tarkastaa joka viikko että oonko lihonut se punnitsee mut,katsoo mitta nauhalla vatsan ympäryksen,pepun ympäryksen,jalat ja kädet sit me merkitään yhteen vihkoon mun paino ja kaikki mitat.Oon nyt vuodessa lihonut 30kiloo,vatsa kasvanut noin 10cm:)
Painan nyt 90 kiloa.Tavoite ois saada mut ainakin120 kiloiseksi.
Antakaa siis hyviä vinkkejä miten saisin itseni lihavammaksi.

8

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • u.u.u.uu

Uuuuu... Lihavuus on seksikästä!! Itte oon tyttö painan 136 kiloo. Monet ihmiset sanoo että pitäis laihduttaa ja että muuten käy huonosti, mutta se on niin kiva, kun on joka paikassa sitä läskiä... Itteni lihotin(tai lihotan yhäkin) ihan vaan syömällä rasvasta ruokaa ja paljon kaikkee semmosta... Mun tavoite on saada itteni noin 150 kg. Poika ystävän kanssa mennään sänkyyn noin 3 kertaa viikossa... Lapsia en voi saada, lääkärit sanoo että ois vauvalle iso riski kun on niin paljo rasvaa! No mut onnee, ja muuten, jos joskus kyllästyt tyttö ystävääs, niin täällä ois yks tyrkyllä, sillon lihotaan yhessä!

• läskimaha

Ja muuten, mun mahan ympärys on jo 134cm! :)

• Loveläski

Mä Oisin tyrkyl jos annat yhteystiedot

• Sääliksikäy

Sääli sinua u.u.u.uu
        Jos olisit normaalipainoinen jaksaisit sekstailla joka päivä ainakin sen 2 kertaa päivässä kuten minä, vaikka olen jo keski-iän ylittänyt "vanha akka".

• Helppoa-kauraa

2 kertaa?
        Mä olen keski-iän (siis todellisen keski-iän, eli n.40 ) ylittänyt ukko ja ei tuo herätä hirmuista aaltoa vielä.

• Minkästeet

Se tässä ärsyttää, kun teidänkaltaisenne tulevat monisairaat tulette niin kalliiksi meille veronmaksajille.

• Satuilua

Tiedätkö avaaja, mistä tietää että satuilet?

No siitä, että JOS olisit lihonut vuodessa 30 kiloa, vatsasi olisi toki kasvanut paljon, paljon enemmän kuin 10 cm.

• Loveyöou

Syö illalla jätä aamupala väliin ja syö illalla mahdollisimman rasvaista ruokaa!:) itsellä ainakin onnistunut mitat 155cm pitkä ja paino 85kg vyötärö 117cm!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe