viikkoraha

teinityttö13vee

Moi! Oon 13vee tyttö.. Ja mulla on vaa sillee,et saan mun äitiltä viikkorahaa 5e joka toinen viikonloppu. Koska sen toisen viikonlopun mä oon isällä. Ja isältä mä en saa yhtään rahaa! Pitää vaan tehä töitä

6

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voivoivoi

Näin se menee.

• Jalaa

Vanhempasi tekevät aivan oikein, että eivät jaa sitä rahaa avokätisesti. Opit samalla sen, että raha ei kasva puussa. Itelläni ei ole koskaan ollut mitään viikko/kuukausirahaa. Sain tarvittaessa rahaa, kun pyysin. Näin aikuisena osaa käyttää rahaa järkevästi.

• mievaan1231

(oon 12v poika) Ite saan 5e viikossa mut se edellyttää et siivoon huoneen, vien roskat... jne jne joskus saan rahaa myös todistuksitamut se on jtn 20e

• ghghgjg

En saa enkä oo ikinä saanu viikko rahaa,saan jos pyydän..Tai oikeastaan jos tarvitse

• mimmistadist

Ite saan kuukausirahaa 20€ edellyttäen että vien roskat, imuroin joka viikko koko kakskerrojsisen kämpän, käytän koiran, pyykit, safkat (äiti käy kaupas) siivoon toki oman huoneen ja pesen yläkerran vessan, postin haen tietty... Oon siis 15. Mulla on tällähetkellä kesätyö ja oon tyytyväine kodk oon varma et osaa käyttää rahaa hyvin kun muutan omilleni! Pistä veren kiehumaan sellaset kakarat jotka saa rahaa ilman et tekee mitää ja vanhemmat kumminki ostaa kaiken. Mutsi kustantaa mulle tasan safkat ja välttämättömimmät. En myöskään saa hyvistä koetuloksista rahaa enkä todistuksesta tai mistään muustakaan. Onko muita kellä näin?

• Ongelmienkerääjä

Ite saan viikorahaks 5e tekemättä mitään, mutta oikeasti mä auttelen kotona vielä enemmän ettei se 5e tunnu tyhjältä sanotaan vaikka näin. Vanhemmat kustantavat mulle ruuan paitsi sillon kun oon kavereiden kaa syömässä kaupungilla.

Mä en saa myös mitään rahaa kokeista tai edes todistuksista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3032
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2901
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1732
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1661
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    10. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    Aihe