Meidän perhessä oli niin että minä olin isoveli joilla oli kaksi nuorempa siskoa ja meidän isällä oli alkoholi ongelma ja hänellä oli tapana kuritta minua ja äitiä ja siskoja hän ei ollekan kehtannut kuritta kun ne oli lapsia ja tyttöjä.
Kysyin uusein vanhemiltta miksi minua uusein kuritettan vaikka siskoja ei juuri ollekan mutta he valehtelivat ja sanoivat että kyllä teitä kaikkia kohdellan tasapuoliseti.
Äiti ei sen sijan tapanut käyttä alkoholia juuri laisinkan ja hänellä oli uusein tapana puolustella minua silloin kuin hän oli siitä mielttä että isän kurittaminen meni vähä yli.
Onko teidän perheissä vastavanlaisia ongelmia eli ett te olette veli tai isoveli ja teillä on myös siskoja ja teillä veliä kurittan paljon kun taas siskoja ei juuri laisnkan ja onko tiedän isällä alkohloi ongelma.
Haluan vielä sanoa että jos perhessä on toisin päin eli että äidillä on alkoholin kanssa ongelmia niin voi ollakin hyvin mahdollista että siskoja kurittetan ennemän kuin veliä.
Kurittako isä veliä enemän kuin siskoja teillä ?
Loymardz
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299