Useimmat ihmiset puhuvat minun asioista esim. "Perheenjäsenemme/tuttavamme X on kovin aktiivinen, mutta minun mielestäni hänelle olis parempi..."
Alentavaa, eikö? Ainoa, jotka käsittelevät mut ihmisenä on 2 nuorempaa pikkuveljeä, ystävät ja oma mies. Yleensä ignoroin ne ihmiset, jotka puhuvat mun asioista ilman suostumusta.
Assi: oletko porukoillesi diagnoosi vai ihminen
3
55
Vastaukset
- hgfdsssddfjlä
On kyllä ärsyttävää kun oma sairaushistoria kerrotaan kaikille. Äitini tekee tätä, mutta ei tosin aspergerista, vaan eräästä muusta asiasta. Oikeasti ei minun sairaushistoria kuulu muille.
Eivät puhu mitään diagnoosistani. Elävät kuin sitä ei olisikaan.
- Vesimies84
Porukoille olen ihminen, mutta asuessani Rastinkodissa (2006-2014), olin diagnoosi, minua ei otettu tarpeeksi tosissaan. Rastinkodin henkilökunnalla suurimmalla osalla onkin kehitysvamma-alan koulutus takanaan, joten ihan ymmärrettävää että tietynlaista perehtymistä ei ollut aspergeriuteen heillä, nyt on helpottanut syyskuusta 2014 lähtien kun läksin lopullisesti Rastinkodista. Huh helpotus! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833