Hei,
Kyselisin kokemuksia parketin hiotuttamisesta ja lakkaamisesta. Oliko lopputulos mielestänne toivotunlainen ja hintansa arvoinen?
Olen muuttamassa 60-l rakennettuun kerrostaloasuntoon, jonka lattiat ovat tammiparkettia. Koska parketin on asentanut aikoinaan jo myyjää aikaisempi asukas, sen kunnosta on vain silmämääräisiä havaintoja. Parketti näyttää siltä, että sitä ei ole aikaisemmin hiottu ja sen alla on jonkinlainen eriste (ei siis ole liimattu lattiaan).
Lattiassa ei ole mitään suurempia naarmuja, läikkiä tms., mutta sellainen vähän tummunut ja kulahtanut se on. Pinnassa on todennäköisesti jonkinlaista vahaa lakan päällä ja se näyttää vähän samealta.
Päätös kunnostamisesta tai siitä luopumisesta pitäisi tehdä etukäteen, koska remonttiin on aikaa ennen muuttoa vain noin reilu viikko.
Kokemuksia parketin hiomisesta?
Lattialiisa
0
84
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107030- 954541
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524277Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493637- 513608
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san243019- 502603
- 131974
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191902