Millainen on vapun ajan sää ja millaisia tapahtumia on tiedossa?.
Tiedän ainakin Mieskuoron konsertin vappuaattona illalla jota voinen kuunnella J tehtäväni lomassa
Vapun päivän tilaisuukisa on torilla perinteinen ja vihreä keskustan vappu kauppakartanolla.
Oliko sitten sittalammen ympärijuoksu ja onko uimarit lieksajoessa?
sitten markut suunnistavat kimmeliin SM kisaan 2.5..2015 kiitos nimmarionnitteluista Raili jopa soitti Turusta terveisiä tutuille jotka muistavat hänet pielisen rannalta
Vapun ajan tapahtumia Lieksassa
12
<50
Vastaukset
- eitulelehteä
Onko muita tapahtumia?
- rumrumputs
Vanhojen autojen vappuajo ainakin.
Hienoa joku näyttävä auto jo liikkuu tiellä.Myöskin tanssit näyttää olevan aattona
keskustassa
- Valborg1960
Perinteiset puukkohippaset keskustassa. Köyhät kyykkyyn liikuntatapahtuma torilla, mm.
- KukaKertoisiMinulle
Torilla vapunpäivänä pidetään puhetta, toivottavasti kuulemme samalla missä ovat pakistanin orpokodin rahat!
Ilmeisesti on kiireitä joillakin tuo kauppakartanon vihreä vappu on peruttu
- njkaosjskjdskj1234
Onko lapsille mitään ohjelmaa?
- pullottaja
Pienemmille lastensuojelu järjestää ja pikkasen vanhemmat saa kotiin vanhempien ostamat kaljat ja sippsit. Itse ne menee viettämämään laatuaikaa joko Sotkamoon tai kesämökilleen.
- MenkääJuoksemaan
Pokronlenkki on leksan lehden tiedon mukaan lauantaina eikä sunnuntaina!
Kiitos oikaisusta pokron lenkkin osalta
Helatorstaina on sitten tapahtuma tuolla pappilanluhdalla,teemana esteetön liikkuminen.
Estettömyydestä on Lieksan kohdalla myöskin Ruunaa kohteena ,jonne on mahdollista invalidien ja myöskin mahdollista kulkea lastenvaunujen kanssa eli toivomme osallistumista tapahtumaan
- Jynkyt
Sittarin takapihalla on toisen mieskuoron kokoontuminen. Nimittäin lieksan gayt kokoontuu vappujunalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854