Lopettakaa nyt ihmeessä se lintujen ruokkiminen pihoillanne...viekää lyhteet metsään
Rotat juoksevat vapaasti nykyään pihoilla....
JA EI ENÄÄ AVOKOMPOSTEJA
ROTTAKANTA LISÄÄNTYNYT RAJUSTI HYVINKÄÄLLÄ
12
321
Vastaukset
- Rudolf_Rotta
Eipähän tartte mukuloiden lähteä rottaa lemmikkieläinkaupasta ostamaan, kun kotipihalla on rottia luonnosta.
- hyirotat
Laittakaahan viestiä aamupostin ilmaisjakelulehteen josta ehkä paremmin lintujen ruokkijat voipi lukea toiveenne kun ei välttämättä ole nettiä jos iäkkäimpiä ihmisiä ovat siis nää ruokkijat.
- Ruokaahan_tuo
Rotta on syötävä eläin. Ilmaista ruokaa siis pihoillanne liikkuu.
- kokki_kolmonen_
Kyllä. Ja menee ihan raakanakin. Itse höystän kermaviilikastikkeella jota landrattu mamun kusella(minulla ystävällinen naapuri).
- Veijo_Makkarainen
Minäkin olen mies! Ja maustan ruokani poppa-ukkojen kusella.
- Uusavuttomat
Talorähjä Vaiveronkadulla rottien ja roskalintujen pesäpaikka
- Turist
nro. 8 ?
- Thänks_
Hyvä kun kerroit, ei tartte lähteä Faunattareen, eikä Salamanteriin ostamaan muksuille lemmikki rottaa, tuolta saa ilmaiseksi.
- rotta.mikä.rotta
Useimmat rotat näyttävät kulkevan kahdella jalalla ja kengät jalassa.
- Hongkongin
Mun kaverilla oli Hyvinkäältä hommattu Mari niminen rotta kotona lemmikkinä. Aika iljettävä.
- RUÅTTALAINEN
Eivät rotat juhlisi, mikäli KAIKKI ihmiset ymmärtäisivät, että meillä on YKSI TYÖLÄISKUNTA, JOKA PITÄISI ROTAT JA HIIRET KURISSA JA HERRANNUHTEESSA, KUN NIILLE TYÖLÄISILLE VAIN ANNETTAISIIN TYÖRAUHA!!! :)
- Mirrittöihin
Mutta kun on niitä kissavihaajia kaupunki pullollaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214