...kun lempii vaikkei saisikaa...ja kun kaipaa vaikkei kuuluisikaa....KIITOS Ihanista keskusteluista ja hetkistä Pali <3
ei syntiä sen kauniinpaa....
3
110
Vastaukset
- Pihkasormi
Höpöhöpö. Varmasti kuuluu jos mies haluaa asiat selvittää. Jatkaa vaikka kamuna vaan. Te miehet, ette hoida mitään loppuun vaikka into pinkeenä ensin juoksette. Kannattaa ottaa selvää miks ei kuulu...voipi yllättyä joskus :)
- PirkkoPirkko
Ei Pali olis tehny hieman omia tulkintojaan toisesta ihmisestä. Mikäli oot niin harmi sulle. Et tiiä mitä menetit. Kyllä tämä Pirkko kunnioitti Palia enemmän kuin Pali Pirkkoa. Pirkko ei ainaskaan tehnyt syntiä. Vapaa ihminen. Reilusti odotti ja toivoi jotain, suhdetta, rakkautta, ihastumista....Mitä pahaa lempimisessä on jos tekee sen loukkaamatta muita eli ei petä ketään. Eikä todella kusettanu, niin kuin taisit Pali tehdä Pirkolle. Kiitos keskusteluista. Mikäköhän oli edes totta ja ne hetket taisit ihan itse torpata lyttyyn ihan itse. Ihme hötkylä. Se on hienoo kun toi kommunikaatio pelaa. Myöhäistä ei ole milloinkaan ;)
- aamupäiväyö
Tää oli kyllä naiselta Palille =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229